18

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال | شکست سنگین سایپا در رفسنجان و هت تریک فرزانه توسلی

  • کد خبر : 35050
  • 29 آذر 1398 - 14:25
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال | شکست سنگین سایپا در رفسنجان و هت تریک فرزانه توسلی

هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسید و شکست سنگین سایپا در رفسنجان و جشنواره گل در اصفهان هایلایت های بازی‌های امروز لیگ فوتسال زنان بود. سایپا از جمع ۴ تیم بالای جدول جدا شد و هیئت خراسان رضوی به صدرنشینی خود قوام بخشید.

آی دبلیو اسپورتس – در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، امروز جمعه ۲۹ آذر ۹۸ و در ۶ بازی برگزار شده، اصفهان شاهد جشنواره‌ای از گل بود، خراسان رضوی صدرنشینی اش را تثبیت کرد و در مهم‌ترین بازی، مس رفسنجان در یک بازی انتقامی ۴ گل به سایپا زد.

در رفسنجان، مس رفسنجان میزبان سایپا بود و در یک بازی برتر ۴ بر صفر حریف خود را شکست داد. مس که بازی رفت را در تهران به سایپا باخته بود در روز مواجه شدن فاطمه سهرابی با تیم نیم فصل اول خود، بی رحم ظاهر شد و با ۲ گل از مهسا کمالی و ۲ گل از زهرا قلی زاده سایپا را زمین گیر کرد.

این شکست برای سایپا، تیم نیلوفر اردلان را برای اولین بار از ابتدای فصل از جمع ۴ تیم بالای جدول، پایین کشید و اکنون سایپا باید نگران وضعیت سهمیه حضور خود در پلی آف باشد. آنها رقیبی جدی به نام نامی نو دارند که اکنون از این تیم پیشی گرفته است البته رقبای سایپا در ادامه نسبت به دیگر مدعیان، روی کاغذ تیم‌های آسان‌تری هستند.

نمایی از بازی رفت که سایپا بر مس غلبه کرد. بازی برگشت، داستان متفاوتی داشت

مس رفسنجان با فاطمه اعتدادی روزی خاطره انگیز را هم برای خود و هم برای چهره‌های ویژه این بازی خلق کرد. مس که از شکست‌های چند هفته‌های گذشته خود درس گرفته دوباره به زندگی بازگشته است.

تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی در زمین خود ۷ بر یک برابر پویندگان صنعت فجر شیراز به پیروزی رسید. سارا شیربیگی سه گل و محدثه محمدی و مهسا ایرانمنش هر کدام دو گل به ثمر رساندند و یک گل نیز سهم نسیمه غلامی شد.

در آبادان، حفاری پس از گذراندن دوره نقاهت ناشی از شوک سنگین شکست خانگی برابر رهیاب، ۳ بر صفر پالایش نفت آبادان را شکست داد که خدیجه پوربهبهانی را که با این تیم نتایج خوبی کسب کرد، اخراج کرده است.

الهام عنافچه، فرشته خسروی و سحر پاپی در این بازی گلزنان حفاری بودند. سحر پاپی که در این فصل در گلزنی عملکرد گذشته را نداشته در آبادان بار دیگر مسئولیت خود را به خاطر آورد. حفاری با این پیروزی می‌رود تا حادثه هفته گذشته را فراموش کند.

شادی اهوازی. هرگز به پشت سر نگاه نکن

شاید شکست برابر رهیاب، بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای آنها رخ دهد. باختن و به خود آمدن و یادآوری نقاط ضعف، در زمانی که هنوز فرصت تبدیل نقاط ضعف به قوت را دارید، از شیرین‌ترین پیروزی‌ها هم باارزش تر است پس حفاری خوش شانس بوده که این فرصت را به دست آورده است.

در کرمان، تیم دختران کویر ۲ بر یک از سد رهیاب گذشت. غرور، کمر رهیاب را شکست یا پیروزی رهیاب در اهواز اتفاقی بود؟ در هر صورت، این برد مانع از این می‌شود که رهیاب جشن و پایکوبی خود را یک هفته دیگر تمدید کند و تا آخر فصل به همه بگوید که یک روز حفاری را در اهواز برده است!

نرجس کریمی نسب و مهسا محمدی پیام آوران برد برای تیم سعیده ایرانمنش بودند. قرمزهای کرمان تیم مدعی فصل گذشته نیستند و هدف آنها تا پایان فصل، دفاع از اعتبار و پرستیژی است که در گذشته به دست آورده‌اند. البته که نباید به “معمولی بودن” عادت کنند.

لیگ نباید به من “نیمه دوم جدولی” عادت بکند

در اصفهان، نامی نو هر اندازه در این فصل گل نزده بود، عقده‌هایش را بر سر همشهری نگون بخت و کم نوان خود گشود. نامی نو بدون نسترن مقیمی می‌دانست که گل‌های زده در آینده ممکن است برایش تعیین کننده باشد پس رحمی به خرج نداد و ۱۳ بار دروازه هیئت اصفهان را باز کرد.

جالب است بدانید دروازه بان نامی نو در این بازی ۳ گل زده است. فرزانه توسلی در نیمه اول سنگربان نامی نو بود و یک گل از راه دور به ثمر رساند و چون شرایط را برای گلزنی مهیا دید در نیمه دوم به عنوان بازیکن وارد میدان شد و ۲ گل دیگر هم به ثمر رساند.

بانوی اعتماد به نفس در نقش تازه : میسیز هت تریک!

مهسا نظری هم مثل فرزانه توسلی در این بازی هت تریک کرد، الهام عسگری و فهیمه ارزانی هر کدام ۲ گل به ثمر رساندند و سایر گل‌ها سهم مهسا علی مددی و راضیه پرسه و بازیکن حریف شد.

در شیراز پارس آرا دو بر یک و با گل‌های مریم نوری و پرستو کهن در برابر تنها گل نسرین قمی پیروز بازی شد. پارس آرا پس از ۱۲ شکست پیاپی موفق شد پیروز شود. آنها لیگ را با ۳ برد متوالی شروع کردند، سپس روی ریل شکست افتادند و در نهایت، روز نجات برای آنها امروز بود که شهروندی را بردند که پای ثابت جدول بازنده‌ها محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.