14

مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد در انتخالی المپیک قضاوت می‌کنند

  • کد خبر : 35134
  • 30 آذر 1398 - 13:43

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ۲ داور ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک توکیو در خاک چین قضاوت می‌کنند. این ۲ نفر شامل مهسا قربانی داور ایرانی و انسیه خباز مافی نژاد به عنوان کمک داور هستند.

آی دبلیو اسپورتس – در آستانه آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی و سال منتهی به المپیک توکیو رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در فوتبال زنان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در دست برنامه ریزی است و سهم فوتبال ایران در این مسیر، قضاوت است.

آن طور که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده مهسا قربانی و انسیه خباز مافی نژاد از ایران در مرحله نهایی انتخابی فوتبال زنان المپیک، دیدارهای گروه B با حضور استرالیا، چین ، تایلند و چین تایپه را از ۱۴ تا ۲۰ بهمن در ووهان چین قضاوت می‌کنند.

داوران ایرانی در حالی در این مسابقات حضور دارند که تیم ملی فوتبال زنان ایران پیش تر در مرحله مقدماتی این مسابقات حذف شده است و ایران در سطح قاره خود هنوز توان حضور در جمع تیم‌های برتر قاره و نیز تیم‌های حاضر در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا را ندارد.

مهسا قربانی داور فراخوانده شده برای قضاوت در چین، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازاریابی ورزشی و از سال ۲۰۱۷ در لیست الیت داوران فیفا است. او ۲ سال قبل در پی قضاوت در یک مسابقه فوتبال مردان در خارج از ایران خبرساز شد.

قربانی داور وسط دیدار کره شمالی و تایلند و نیز استرالیا و تایلند در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=35134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.