18

نظرات حمیده جوان در مورد اعزام دختران ایران به مسابقات داخل سالن آسیا

  • کد خبر : 39235
  • 08 دی 1398 - 11:00
نظرات حمیده جوان در مورد اعزام دختران ایران به مسابقات داخل سالن آسیا

مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا در پیش است و حمیده جوان در مورد اعزام دختران ایران به مسابقات داخل سالن آسیا صحبت کرده است.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های دو صحرانوردی جوانان و نوجوانان کشور در حالی در تهران با درخشش نمایندگان خراسان رضوی همراه بود که حمیده جوان هدایت تیم خراسان رضوی را بر عهده داشت و بار دیگر توانمندی خود را به نمایش گذاشت.

حمیده جوان اظهار کرد:  مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین در فروردین ماه برگزار می‌شود و برای آن آماده می شویم. در مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور نیز نفر اول و سوم انفرادی از خراسان بود و نفر اول جوانان کشور به خراسان رضوی تعلق داشت و امیدوارم با این نفرات بتوانیم تیم ملی قوی تشکیل دهیم.

وی افزود: ما در بخش بزرگسالان، سمیرا خداترس که متولد ابتدای سال ۷۹ است نایب قهرمان بزرگسالان کشور شد  در حالی که اختلاف او با پریسا عرب که رکورددار این رشته است ۲۰ ثانیه بود. او گفت باور نداشته که بتواند پریسا عرب را بگیرد. عرب قهرمان اول ۵۰۰۰ و ۱۰ هزار متر ما است و این که یک جوان به او نزدیک شده جای خوشحالی است.

مربی سازنده دو و میدانی ایران گفت: در مسابقات داخل سالن آسیا در چین ۳ نفر دونده داریم. شرایط تکتم دستاربندان و حدیثه رئوف خوب است اما  متاسفانه شرایطی داریم که پیست سالن در مشهد اجاره داده می شود و این مشکلاتی ایجاد می کند.

جوان تاکید کرد: به طور منصفانه نمی توانیم بگوییم که پیست را اجاره ندهند زیرا این باعث درآمدزایی می شود و درآمدزایی به سود ورزشکار ماست. واقعیت این است که پیست شلوغ است و اگر پیست خلوت تر شود از پیست استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.