16

لیگ تنیس روی میز معلولین؛ حفاری خوزستان و مشکی پوشان مشهد در صدر

  • کد خبر : 3931
  • 15 اردیبهشت 1397 - 12:19
لیگ تنیس روی میز معلولین؛ حفاری خوزستان و مشکی پوشان مشهد در صدر

رقابت های لیگ تنیس روی میز معلولین باشگاه های کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم های ملی حفاری خوزستان و مشکی پوشان مشهد در دو بخش لیگ برتر و دسته یک کلاس نشسته و کلاس ایستاده پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ پرونده لیگ برتر تنیس روی میز معلولین بسته شد. تلاش دختران معلول اما پرتلاش پینگ پمگ باز در نهایت به نقطه ای رسید که خوزستانی ها و خراسانی ها قهرمان شدند.

مرحله برگشت از سیزدهمین دوره این مسابقات در تهران برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. در لیگ برتر کلاس نشسته ، ملی حفاری خوزستان که در ورزش بانوان سرمایه گذاری قابل ستایشی داشته قهرمان شد.

آن ها بالاتر از مشکی پوشان خراسان رضوی قرار گرفتند و تیم های بهزیست پارس تهران و هیات همدان در جایگاه سوم قرار گرفتند. در لیگ برتر، کلاس ایستاده مشکی پوشان خراسان رضوی قهرمان شد و بهزیست پارس تهران دوم شد. عنوان سوم هم به هیئت فارس و هیئت همدان رسید.

در لیگ دسته یک کلاس نشسته بهزیستی مازندران به مقام نخست رسید هیات خوزستان دوم شد و  هیات البرز و هیات کرمانشاه مشترکا سوم شدند و در همین دسته و کلاس ایستاده  هیات البرز و تیم طرقبه و شاندیز اول و دوم شدند و عنوان سوم مشترک به هیئت یزد و هیئت کرمانشاه رسید.

زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین در خصوص این رقابتها گفت: مسابقات با حضور نمایندگان ۱۵ استان برگزار شد که شاهد حضور چهره‌های جوان و جدید نیز بودیم. علاوه بر این یک تیم از ورزشکاران با هوش میانه نیز در مسابقات شرکت داشتند که با ۴ برد و یک باخت عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: اختتامیه مسابقات نیز با حضور اسدی، معاون بهزیستی استان تهران، طباطبائیان، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین تهران، قرایی، مسئول انجمن معلولین پارس و جمعی از مسئولین هیات تهران برگزار و از تیم‌های برتر تقدیر شد. علاوه بر تیم‌های برتر از زهرا نمازی و ایرسا فراهی که با ۹ سال سن، جوان‌ترین بازیکنان این دوره از مسابقات بودند، قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.