16

نگاهی به وضعیت فرانک پرتو آذر پیش از حضور در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آسیا

  • کد خبر : 39461
  • 11 دی 1398 - 10:52
نگاهی به وضعیت فرانک پرتو آذر پیش از حضور در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان آسیا

فرانک پرتوآذر ستاره بین المللی دوچرخه سواری کوهستان ایران بهمن ماه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شرکت می‌کند و حضور او در این رقابت‌ها بدون مسابقه تدارکاتی رخ خواهد داد با این حال او می گوید که به کسب مدال امیدوار است.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا بهمن ۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و رکابزن های کوهستان قاره را در جنوب شرق آسیا گرد هم می‌آورد. رویدادی که برای ایران در بخش زنان یادآور خاطرات شیرین است و بار دیگر ایران با چهره تاریخ ساز خود مدعی مدال است.

فرانک پرتو آذر که چند روز قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران که آلودگی هوای پایتخت او را به واکنش واداشته و دچار مشکل نیز کرده بود این بار نیز امید اول ایران برای مدال آوری در مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می‌رود.

با این حال، چالش فرانک برای مدال آوری در تایلند این است که او بدون مسابقه تدارکاتی در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند. مهم ترین دلیل عدم حضور او در تورنمنتی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، تعطیلی رویدادهای جهانی به مناسبت آغاز سال نو میلادی از یک سو و سرما و برف در نیمکره شمالی است.

فرانک پرتو آذر اولین مدال آور دوچرخه سواری ایران در بخش زنان محسوب می‌شود که امیدوار است مدال دوم را نیز از آن خود کند. رقبای فرانک پرتو آذر برای کسب مدال، رکابزنان چین، ژاپن و تایلند هستند.

پرتو آذر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران می‌گوید: چینی‌ها معمولاً ۳ الی ۵ نفر را به مسابقات قهرمانی آسیا می‌آوردند و ژاپنی‌ها هم ۲ یا ۳ دوچرخه سوار. تایلند هم معمولاً با ۲ رکابزن شرکت می‌کند. این ۳ تیم رقبای ایران برای کسب مدال هستند. کار سخت است اما من همچنان امیدوارم با وجود اینکه مسابقه ای در کار نبوده است.

رکابزن شیرازی تیم ملی کوهستان ادامه می دهد: نمی توانم بگویم چقدر برای کسب مدال شانس داریم. نقطه روشن موضوع البته این است که تمریناتم خیلی خوب پیش رفته است و این، امیدم را افزایش می دهد. چین و ژاپن رقیبان اصلی من هستند اما تایلند هر زمان که میزبان بوده خوب نتیجه گرفته است.

فرانک در تایلند مدال تازه ای می گیرد؟ او بدون تردید یک امید بزرگ برای دوچرخه سواری ایران است. حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، شروعی برای سال ۲۰۲۰ و رویدادی متنوع و پرتعداد دوچرخه سواری کوهستان در اقصی نقاط جهان است که پرتو آذر احتمالاً در آنها حاضر خواهد بود. همیشه مسافر؛ همیشه سوار بر دوچرخه؛ همیشه قوی.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۱ دی ۱۳۹۸ – ساعت ۱۰:۵۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.