13

هفته هشتم لیگ برتر هندبال | پیروزی اشتاد سازه، تاسیسات و شهید شاملی در آغاز نیم فصل دوم

  • کد خبر : 39684
  • 13 دی 1398 - 13:40
هفته هشتم لیگ برتر هندبال | پیروزی اشتاد سازه، تاسیسات و شهید شاملی در آغاز نیم فصل دوم

هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی اشتاد سازه، تاسیسات و شهید شاملی کازرون وارد نیم فصل دوم شد. در شرایطی که با انصراف ارشیاشید طرقبه، لیگ ۷ تیمی شده، نیم فصل دوم لیگ هندبال بانوان گشایش یافت.

آی دبلیو اسپورتس – هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان مصادف با اولین هفته از نیم فصل دوم این مسابقات امروز جمعه ۱۳ دی ۹۸ برگزار شد و تیم‌های مدعی اشتاد سازه مشهد و تاسیسات دریایی تهران برابر حریفان به برتری رسیدند.

تیم صدرنشین اشتاد سازه مشهد در دیداری خارج از خانه در اصفهان برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا همچنان صدر جدول را در اختیار خود داشته باشد. اشتاد سازه در این بازی رقیب سرسختی داشت و در نهایت در مسابقه ای نزدیک ۲۴ بر ۲۲ پیروز شد و از اصفهان جان سالم به در برد.

جدی ترین تعقیب کننده اشتاد سازه در صدر یعنی تاسیسات دریایی تهران در گچساران کار آسانی برابر نفت و گاز داشت و این تیم را ۳۰ بر ۱۸ شکست داد تا سایه به سایه اشتاد سازه تعقیب و گریز خود را ادامه دهد.

در جزیره کیش، تیم‌های کیش ایر و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند که شهید شاملی توانست ۲۲ بر ۱۵ فاتح این بازی شود و موقعیت خود را در رده سوم استحکام بخشد.

کیش ایر که پیش از این در خانه تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان را قربانی کرده بود این بار نتوانست در خانه دردسرآفرین شود. با توجه به انصراف ارشیاشید طرقبه و ۷ تیمی شدن جدول لیگ هندبال، سپاهان این هفته با قرعه استراحت مواجه شد.

وضعیت نتایج تیم ارشیا شید طرقبه همچنان نامشخص است و قرار است فدراسیون هندبال طی روزهای آینده در مورد اینکه نتایج ارشیاشید از جدول حذف شود یا باقی بماند تصمیم گیری کند. این تصمیم در تفاضل گل تیم های بالای جدولی اثرگذار است.

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر هندبال زنان بدین شرح است:

نفت و گاز گچساران ۱۸ تاسیسات دریایی تهران ۳۰

ذوب آهن اصفهان ۲۲ اشتاد سازه مشهد ۲۴

کیش ایر ۱۵ شهید شاملی کازرون ۱۵

جدول رده بندی، فهرست تیم ها و نتایج گذشته

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.