13

فوتسال قهرمانی زنان آسیا ؛ صعود مقتدرانه ایران با 9 تایی کردن ازبک ها

  • کد خبر : 4040
  • 17 اردیبهشت 1397 - 17:45
فوتسال قهرمانی زنان آسیا ؛ صعود مقتدرانه ایران با 9 تایی کردن ازبک ها

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با پیروزی قاطع برابر ازبکستان در دومین مسابقه خود در رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا به عنوان تیم اول گروه به دور حذفی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم ملی فوتسال ایران که در گروه چهارم و تنها گروه 3 تیمی مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند قرار داشت در دومین و آخرین مسابقه خود از دور گروهی به دیدار ازبکستان رفت و این تیم را 9 بر 2 شکست داد.

پس از پیروزی 14 بر صفر برابر ترکمنستان در بازی اول ، ایران برای صدرنشینی مقابل ازبک ها کار سختی در پیش نداشت و با این برد به جمع 8 تیم برتر تورنمنت رسید تا حریف چین در این مرحله شود.

در این بازی ایران در همان ثانیه های آغازین بازی با گل به خود حریف پس از ضربه فرشته کریمی به گل رسید و در ادامه سارا شیر بیکی ، فرشته کریمی و فاطمه اعتدادی 3 گل دیگر به ثمر رساند تا ایران در نیمه اول 4 بر صفر برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم  فاطمه اعتدادی در دقایق ۲۶ و ۲۸، فاطمه ارژنگی  در دقیقه ۳۰ و سارا شیر بیگی در دقیقه ۲۸ و نیز فرشته خسروی در دقیقه 39 برای ایران گلزنی کردند. ایران با این برد اکنون خود را در یک چهارم نهایی می بیند و به دنبال تکرار قهرمانی دوره گذشته است.

علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC نیز به همراه لیلا صوفی زاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولین سفارت ایران در تایلند صعود مقتدرانه ایران را نظاره کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.