11

اظهارات تکان دهنده پزشکیان: ۹۳ میلیون برای خرید البسه تیم همیاری پول برداشت کرده‌اند

  • کد خبر : 41424
  • 12 بهمن 1398 - 13:25
اظهارات تکان دهنده پزشکیان: ۹۳ میلیون برای خرید البسه تیم همیاری پول برداشت کرده‌اند

حسین پزشکیان سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان غربی در گفتگویی صریح اعلام کرد جلوی باند بازی و قومیت گرایی در مورد این تیم می ایستد. او گفته است برای این تیم ۹۳ میلیون تومان برای خرید لباس پول برداشت کرده‌اند.

حسین پزشکیان سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان غربی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در ارومیه در مورد نتایج هفته‌های اخیر بانوان تیم فوتبال همیاری در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: متاسفانه نتایج نه چندان امیدوار کننده هفته‌های اخیر در لیگ برتر فوتبال موجب ناراحتی اهالی ورزش در استان آذربایجان غربی شده است، اما در این نتایج، مجموعه و مدیریت فعلی سازمان همیاری استان آذربایجان غربی کمترین نقش را داشته است.

پزشکیان افزود: از زمانی که مدیریت سازمان همیاری و تیم فوتبال بانوان همیاری را تحویل گرفتیم تنها چند هفته می‌گذرد، و در این مدت کوله باری از مشکلات مواجه بودیم؛ ازحقوق عقب افتاده کارکنان سازمان همیاری گرفته تا بدهی‌های تیم فوتبال بانوان که از دو سال قبل بصورت قابل توجهی انباشته شده بود.

مدیرعامل همیاری استان آذربایجان غربی در مورد زمزمه‌ها پیرامون عدم تیمداری این سازمان در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: متاسفانه در دوران مدیریت‌های قبل تر هم سیاست‌هایی مبنی عدم تیمداری در لیگ برتر توسط این سازمان پایه گذاری می‌شد، اما زمانی که بنده این مسئولیت را قبول کردم در جلسه‌ای که با دکتر شهریاری استاندار آذربایجان غربی داشتیم سیاست اصلی را مبنی بر حمایت و رفع مشکلات در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم این تیم به یکی از قطب‌های اصلی فوتبال کشور تبدیل کنیم و برای این منظور با تمام کارشکنی‌های که در مجموعه خارج از باشگاه وجود داشت در طی مراحل اخذ وثبت مجوز رسمی باشگاه همیاری استان آذربایجان غربی در اداره ورزش وجوانان هستیم.

وی افزود: تیمی که امسال برای لیگ برتر فوتبال بانوان بسته شده بود در حد و اندازه یک تیم لیگ برتری نبود و تلاش بر این بود که امسال بتوانیم سهمیه لیگ برتری فوتبال بانوان را حفظ کنیم و فصل آینده را با قدرت بیشتری وارد لیگ شویم.

پزشکیان درباره مطالب مطرح شده در مورد عدم واریز مطالبات بازیکنان و اعتصاب بازیکنان قبل از بازی با شهرداری سیرجان توضیح داد: اعتصاب بازیکنان قبل از بازی شهرداری سیرجان بطور کلی صحت ندارد و طی جلسه‌ای که بازیکنان شب قبل از اعزام داشتیم تلاش برای حل مشکلات جانبی تیم بود.

پزشکیان گفت: از زمان مدیریت بنده در سازمان همیاری طلب‌های بازیکنان طی دو فصل گذشته به طور کامل پرداخت شده است و امسال هم بازیکنان مطالبات خود را تا حدودی نزدیک به ۴۰ درصد دریافت کرده‌اند. حتی در مورد قرار داد مژگان مدایم زاده سرمربی فصل قبل تیم همیاری که سال گذشته بدون استعفا رسمی در اواسط فصل از تیم همیاری جدا شده بودند، مطالبات ریالی ایشان هم تا حدود ۸۰ درصد پرداخت شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه برخی از بازیکنان که تیم را به حالت باند بازی در آورده بودند و حتی در برخی مسائل مدیریتی باشگاه دخالت می‌کردند و بعد از تصمیماتی که در مورد حذف حواشی گرفته شد آنها سعی در بر هم زدن آرامش تیم از طریق برخی فعالان عرصه مجازی را داشتند که با تصمیمات سازمان همیاری و تیم مدیریتی فوتبال بانوان این کار شکنی برخی از بازیکنان راه به جایی نبرد.

مدیر عامل همیاری آذربایجان غربی عنوان کرد: آنها حتی برای دریافت رضایت نامه و پیوستن به تیم‌های دیگر لیگ برتری برخی از بازیکنان نیز با خود همراه کرده بودند و می‌خواستند با فشاری که باشگاه می‌آورند این تیم در آستانه انحلال قرار دهند.

پزشکیان گفت: برخی از دوستان بعد از دیدن مستندات پرداختی‌های باشگاه نسبت به بازیکنان و مشکلاتی که برخی از عوامل بیرون از سازمان به تیم می‌آوردند، دست از کارشکنی‌ها برنداشتند و بسیاری از پیشنهاداتی که در قالب مصاحبه و ذکر اسامی افراد قابل بیان نیست، در قبال مدیریت تیم بیان کردند که با جوابیه و مستندات مالی مجموعه سازمان همیاری که به این افراد ارائه شد قانع شدند ولی این افراد همچنان تا به امروز هنوز از دروغ پردازی و اتهامات بی پایه اساس فروگذاری نکرده‌اند.

عکس تزیینی است

سرپرست سازمان همیاری آذربایجان غربی در مورد آینده تیم فوتبال بانوان همیاری افزود: برخی در نیم فصل از طریق برخی از عوامل در تهران می‌خواستند بازیکنانی به حالت دلالی وارد تیم کنند که با جواب منفی باشگاه مواجه شدند در حالی که مقابل این افراد را که سال‌های قبل حتی برای کادر فنی تیم تعیین تکلیف می‌کردند ایستادیم.

پزشکیان با بیان اینکه در مدیریت جدید در سال قبل برای برخی از افراد ساک های وزرشی ۲ الی ۳ میلیونی خریداری شده بود گفت: در یک نوبت خرید برای البسه تیم بانوان به میزان ۹۳ میلیون برای لباس‌های تیم پرداخت انجام گرفته بود که شاید برخی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال آقایان تاکنون چنین هزینه‌های هم تا به امروز در یک نوبت خرید البسه نکرده باشند.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه مشکلات سازمان همیاری استان آذربایجان غربی به کمترین حد خود در سالهای اخیر رسیده است و تیم فوتبال بانوان همیاری سال آینده با سیاست گذاری جدید و جذب بازیکنان بومی و غیر بومی با کیفیت، لیگ برتری متفاوت از سالهای قبلی تجربه خواهد کرد و نخواهیم گذاشت تیم فوتبال بانوان با فضای رانت و باند بازی و قومیت گرایی بازی‌های خود را برگزار کند.

حسین پزشکیان ادامه داد: متاسفانه در تیم فوتبال بانوان بازیکنانی بواسطه باند بازی و دوستی‌هایی که وجود داشته، از سایر رشته‌های ورزشی و نداشتن سابقه فوتبال و بازی حتی در یک تیم محلی با تیم قرارداد بسته بودند که با حل این مشکلات مقداری از حواشی تیم کاسته شد. تا به امروز از بیان مشکلات برای آرامش در تیم سکوت کرده بودیم ولی این تیم میراث دیگران برای مدیریت من در سازمان همیاری استان آذربایجان غربی است و باید تلاش کنیم از سال آینده چهره جدیدی از این تیم به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.