18

اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

  • کد خبر : 41856
  • 18 بهمن 1398 - 15:54
اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد

تیم هندبال اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد و جام قهرمانی این مسابقات را امروز در جزیره کیش بالای سر برد.

آی دبلیو اسپورتسلیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۱۸ بهمن ۹۸ با برگزاری ۲ دیدار ادامه یافت و تیم هندبال اشتاد سازه مشهد با برتری برابر کیش ایر موفق شد قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

اشتاد سازه امروز در کیش در آخرین دیدار خود ۳۲ بر ۱۹ برابر کیش ایر به پیروزی رسید و قهرمانی خود را قطعی کرد. اشتاد سازه پرمهره ترین و البته پرهزینه ترین تیم لیگ بود و قهرمانی، حداقل انتظار از این تیم بر خلاف همشهری اش ارشیاشید بود که مجبور شد به دلیل بی پولی لیگ را نیمه کاره رها کند.

کیش ایر که با متوقف کردن تاسیسات در خانه، در پروسه رقابت تاسیسات دریایی با اشتاد سازه و شهید شاملی اخلال ایجاد کرده بود امروز توان تکرار شگفتی را برابر حریف قدرتمند و سرحال خود نداشت گرچه آن ها تیم قابل احترامی در این فصل بودند.

همچنین در دیدار حساس تیم‌های شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران به میزبانی کازرون، میزبان ۳۰ بر ۲۰ حریف تهرانی را شکست داد.  این بازی که جدالی بر سر نایب قهرمانی بود و حساسیت زیادی برای هر دو تیم داشت.

  این برد توانست شهید شاملی را با اختلافی ۲ امتیازی نسبت به تاسیسات در رده دوم جدول قرار دهد و شانس تیم تهرانی را برای کسب نایب قهرمانی به حداقل ممکن برساند. شهید شاملی پس از پایان دوران شهید چمران لارستان، نماینده جدید فارس در لیگ برتر هندبال زنان است.

لیگ برتر در حالی که قهرمان خود را شناخته هفته آینده با برگزاری دیدارهای تشریفاتی و تقریباً بی اثر به پایان می رسد. لیگ هندبال ۹۸ در پی انصراف تیم ارشیاشید طرقبه و اخراج تیم نفت و گاز گچساران از ۸ تیم به ۶ تیم رسید و شرایطی متفاوت با سال های گذشته داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.