19

آخرین وضعیت مصدومیت حمیده عباسعلی ؛ ۶ تا ۸ هفته استراحت (فیلم)

  • کد خبر : 42790
  • 12 اسفند 1398 - 12:22
آخرین وضعیت مصدومیت حمیده عباسعلی ؛ ۶ تا ۸ هفته استراحت (فیلم)

مصدومیت حمیده عباسعلی حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته که در مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ شد، نگران کننده ارزیابی شده است. او 6 تا 8 هفته باید استراحت مطلق داشته باشد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس  در جریان دیدار نهایی دسته ۶۸+ کیلوگرم سومین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ در شهر سالزبورگ اتریش، حمیده عباسعلی در مسابقه برابر نماینده ایتالیا در آخرین لحظات دچار آسیب دیدگی زانو شد.

این مصدومیت در مسابقه برابر سیلیو فراکوتی زمانی حادث شد که حمیده قصد داشت دفاع کند.  در هر صورت او بازی را با پیروزی و مدال طلا به پایان برد در حالی که این اتفاق دو ثانیه به پایان رویداد رخ داده بود و حمیده این زمان کوتاه را سپری کرد.

با این حال میزان آسیب حمیده عباسعلی به گونه ای بوده است که او نتوانست در سالن مسابقات بماند و در مراسم اهدای مدال شرکت کند. او بلافاصله را همراهی اعضای تیم ایران راهی بیمارستان سالزبورگ شد تا از زانوی او ام آر آی گرفته شود.

اکنون با گذشت یک روز از این آسیب دیدگی و بررسی ام آر آی زانوی حمیده عباسعلی،  این مصدومیت شدید تشخیص داده شده است. او ۶ تا ۸ هفته در استراحت مطلق خواهد بود و پس از آن بتدریج اقدامات لازم برای بازگشت تدریجی به تاتامی را آغاز می کند.

بدین ترتیب حمیده عباسعلی حضور در لیگ جهانی مراکش را از دست می دهد. همچنین با توجه به فاصله زمانی محدود بین کاراته وان های اتریش و مراکش، قرار بود تیم ملی به تهران بازنگردد و این فاصله را در آلمان و در یک اردوی تدارکاتی در فرانکفورت سپری کند که حمیده عباسعلی از تیم ملی منفک می شود و به ایران باز می گردد.

با این وجود نگرانی در مورد از دست دادن رویداد اصلی، یعنی المپیک ۲۰۲۰ توکیو ممکن است عمیق نباشد زیرا المپیک در مرداد ۹۹ برگزار می شود و حمیده عباسعلی از حالا، ۶ ماه تا المپیک فرصت دارد مگر اینکه پزشکان نظر دیگری در مورد شدت آسیب داشته باشند.

همچنین به نقل از ایسنا، سمانه خوش قدم درباره وضعیت حمیده عباسعلی پس از آسیب دیدگی اظهار کرد: فکر می کنم آسیب عباسعلی خیلی جدی است و احتمالا رباطش پاره شده است. اصلا وضعیت خوبی ندارد و حتی نمی تواند راه برود.

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران افزود: او برای راه رفتن هم مشکل دارد و با کمک دیگران می تواند حرکت کند. از سویی با هواپیما نمی رویم و برای حرکت به سمت فرانکفورت مجبوریم با قطار برویم که همین امر مشکلات او را بیشتر می کند و شرایط او سخت‌تر هم می‌شود.

وی در پایان گفت: قرار است عباسعلی به تهران منتقل شود تا وضعیت دقیق او پس از بررسی های پزشکان مشخص شود. امیدوارم بتوانیم او را هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی به همراه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.