12

تالار افتخارات؛ مهسا جاور و مسئولیت‌های مادری

  • کد خبر : 43448
  • 25 اسفند 1398 - 14:24
تالار افتخارات؛ مهسا جاور و مسئولیت‌های مادری

تاریخ زندگی مهسا جاور روزهای فراوانی داشته است. بردن انواع و اقسام مدال‌ها در قاره پیرمان و درخشیدن‌های بی پایان اما روزی که او رفت و گفت که می‌خواهد به زندگی شخصی اش برسد، روز دیگری در تاریخ ورزش ایران بود…

آی دبلیو اسپورتس : از خداحافظی مهسا جاور با دنیای قایقرانی پس از جاکارتا مدت‌ها می‌گذرد. او حالا یک مادر است و در روزهای جدایی از رشته ورزشی مورد علاقه اش، مسئولیت‌های مادری را تجربه می‌کند.

قابل تصور نیست که او روزی با نقشی جدید به کارزار باز نگردد. او بخشی از تاریخ قایقرانی ایران و قسمت مهمی از خاطرات ورزش این کشور در دهه گذشته است.

بانوی جوان زنجانی، ماه‌ها پس از خروج از دنیای قهرمانی همچنان در ذهن ورزش ایران باقی مانده است. گرچه حافظه تاریخی مردم، چندان قوی نیست اما مهسا جاور در حافظه بلند مدت ما جای دارد. جایی که در آن مجالی برای فراموشی روزهای خوش و خاطرات جنگیدن و مقاومت نیست.

تاریخ زندگی مهسا جاور روزهای فراوانی داشته است. بردن انواع و اقسام مدال‌ها در قاره پیرمان و درخشیدن‌های بی پایان اما روزی که او رفت و گفت که می‌خواهد به زندگی شخصی اش برسد، روز دیگری در تاریخ ورزش ایران بود. همان روز که ضربان قلب رب النوع رویینگ، ریتمی غیرعادی را تجربه کرد.

همه مدال‌ها و افتخارات مهسا جاور به کنار. شاید زیباترین دستاورد او در دوران ورزشی اش، الهام بخشی برای جوان ترها بوده باشد. برای آنها که جا پای قدم‌های او گذاشته‌اند. برای آنها که در آینده نام او را بر زبان خواهند آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.