17

نجمه خدمتی به کمک نیازمندان شتافته | مسئولیت اجتماعی ستاره

  • کد خبر : 44833
  • 16 اردیبهشت 1399 - 11:35
نجمه خدمتی به کمک نیازمندان شتافته | مسئولیت اجتماعی ستاره

نجمه خدمتی تیرانداز پرافتخار از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام از مردم خواسته است کمک‌هایشان را به حساب مشخصی که برای این کار باز کرده است واریز کنند. مسئولیت اجتماعی ستاره !

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : نجمه خدمتی تیرانداز المپیکی ایران این روزها در سنگر جدیدی در صحنه ورزش ایران حضور دارد. در روزهایی که کرونا، ورزش را تعطیل کرده و البته به اقتصاد ایران آسیب وارد کرده نجمه خدمتی پیش قدم شده تا به حمایت از خانواده‌های نیازمند و بدسرپرست که در اثر شیوع کرونا آسیب بیشتری دیده‌اند کمک کند.

نجمه خدمتی در این باره می‌گوید: ” خداوند برای اولین بار خدا این توفیق را به من داد که بتوانم به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ ورزش ایران در ماه مبارک رمضان برای افراد نیازمند و بدسرپرست کمکی باشم و همه کشورم را در این کار خیر شریک می دانم.”

تیرانداز پرافتخار از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام از مردم خواسته است کمک‌هایشان را هر چند محدود به حساب مشخصی که برای این کار باز کرده است واریز کنند و تصویر کمک‌های عمومی را نیز برای شفافیت منتشر می‌کند.

حالا قرار است این کمک‌ها قطره قطره جمع گردد و در نهایت به دست کسانی برسد که این کمک برای آنها مرهم است. نجمه خدمتی در شرایطی مسئولیت اجتماعی خود را درک کرده و انجام می‌دهد که چنین اقدامی از سوی یک چهره ورزشی زنان به طور مستقل، سابقه ندارد. نجمه خدمتی و امثال او بر قلب‌ها حکومت می‌کنند. او حسی پایدارتر از آنچه به واسطه افتخار آفرینی‌های ورزشی اش پدید آورده، ایجاد می‌کند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۱:۳۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.