13
دردسر سازمان لیگ برای پایان دادن جدال نیمه تمام

واکنش پیام: ملاک قرار دادن نیم فصل نادیده گرفتن زحمات تیم هاست

  • کد خبر : 46639
  • 02 تیر 1399 - 11:26
واکنش پیام: ملاک قرار دادن نیم فصل نادیده گرفتن زحمات تیم هاست
موضوع سوپرلیگ کاراته و پایان آن همچنان داغ است. تکلیف قهرمانی دانشگاه آزاد و نایب قهرمانی شهرداری سمنان روشن است اما رقابت بر سر سومی با پیغام و پسغام‌های آرتانا و پیام ارتباطات ادامه دارد.

به گزارش درنا (پایگاه خبری ورزش زنان ایران) آرتانا می‌گوید برای تعیین جدول سوپرلیگ کاراته باید رتبه تیم‌ها در نیم فصل ملاک قرار گیرد. به عقیده آرتانا، اگر لیگ نیمه تمام بماند بازی‌های آسان آرتانا و دشوار پیام که می‌تواند آرتانا را بالاتر از پیام در جدول نهایی قرار دهد نادیده گرفته می‌شود و این غیرمنصفانه است.

از سوی دیگر آرتانا هم در دور رفت و هم در دور برگشت پیام را برده است. پیام اما نظر دیگری دارد و معتقد است جدول پایان هفته یازدهم که پیام را با تفاضل بالاتر در رده سوم قرار داده لحاظ شود.

فخری موچانی سرمربی تیم کاراته پیام ارتباطات در گفتگو با درنا می‌گوید: درست نیست اگر فقط بخواهیم ۷ مسابقه دور رفت را ملاک قرار دهیم. بعد از پایان دور رفت، ۴ دور مسابقه برگزار شده و بازیکنان در این ۴ دور تلاش کرده‌اند و نادیده گرفتن این ۴ دور به معنای نادیده گرفتن زحمتی است که تک تک کاراته کاها کشیده‌اند. تا اتمام لیگ ۳ دور بازی مونده و اگر ۳ دور پایانی برگزار شود بدون شک تیم ما بهترین نتیجه را خواهد گرفت. از سوی دیگر آخرین بازی‌ها برای هر تیمی سرنوشت ساز خواهد بود و نفرات ما تمام تلاششان رو برای حفظ جایگاه سوم خواهند کرد.

موچانی می‌گوید: سکوی تیم‌ها در سوپرلیگ قرار نیست تنها با برد یک تیم سنجیده شود به طوری که تیم آرتانا تیم خوب و ممتاز شهرداری سمنان را برده بود اما شهرداری سمنان سکوی دوم سوپر لیگ را از آن خود کرده بنا بر این، جدول بر نتیجه بازی‌های رودررو ارجح است. نمی‌توانیم بگوییم چون آنها در بازی رودررو ما را برده‌اند پس باید الزاماً بالاتر از ما باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46639
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.