آغاز اردوی تیم ملی کبدی بانوان از اوایل آبان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17
رییس فدراسیون کبدی خبر داد:

آغاز اردوی تیم ملی کبدی بانوان از اوایل آبان

  • کد خبر : 50270
  • 26 مهر 1399 - 23:54
آغاز اردوی تیم ملی کبدی بانوان از اوایل آبان
رییس فدراسیون کبدی گفت: می‌خواهیم اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی بانوان را از اوایل آبان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنیم.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”، عباس اورسجی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی کبدی بانوان اظهار کرد: از ۳ آبان قرار است اردوهای تیم ملی بانوان به میزبانی تهران آغاز شود. البته ممکن است اردوها با چند روز جابه جایی شروع شود اما در نهایت هفته اول آبان استارت خواهد خورد.

اورسجی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی نیز گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ما هم مجوز داده و پروتکل‌هایی را برای ما مشخص کرده است که طبق آن می توانیم مسابقات و اردوها را برگزار کنیم. بنابراین ما پیگیر برگزاری لیگ ها هم هستیم. برگزاری به صورت متمرکز برای تیم‌ها شاید دشوار باشد اما می توانیم به صورت پراکنده مسابقات را انجام دهیم. یعنی تیم‌هایی که به لحاظ جغرافیایی نزدیک هم هستند در یک روز با هم مسابقه بدهند و به شهر خود بازگردند.

رییس فدراسیون کبدی اظهار کرد: برای مسابقات قهرمانی کشور هم همین گونه عمل می‌کنیم. کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم و در هر منطقه ۴ استان قرار دارند. ۴ استان در یک روز با هم مسابقه می‌دهند و از هر گروه یک تیم بالا می‌آید. در نهایت ۸ تیم صعود کننده در دو روز مسابقه می دهند تا زودتر تکلیف تیم‌های برتر مشخص شود.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی‌های ساحلی آسیا گفت: این مسابقات فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. با شروع اردوها، تیم های ملی ما می توانند به آمادگی کامل برسند. البته بخشی از نگرانی ما به این خاطر است که با توجه به شیوع کرونا مسابقات در کل انجام نشود. با شروع تمرینات و اردوها قطعا بازیکنان ما به آمادگی کامل خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.