8
گفتگو با بازیکن مصدوم تیم ملی کبدی زنان

صیدی: در مورد وضعیت تیم ملی کبدی هشدار داده بودم

  • کد خبر : 94432
  • 17 مهر 1402 - 16:12
صیدی: در مورد وضعیت تیم ملی کبدی هشدار داده بودم
آزاده صیدی که به دلیل مصدومیت، بازی‌های آسیایی هانگژو را از دست داد مدعی شد در مورد خطر نتیجه نگرفتن تیم ملی کبدی زنان به فدراسیون هشدار داده.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی کبدی زنان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به تکرار طلای جاکارتا نشد و شکست برابر چین تایپه در نیمه‌نهایی، این تیم را به مدال برنز در میان هفت تیم رساند.

در این میان، غیبت آزاده صیدی مهاجم تیم ملی کبدی در این مسابقات به چشم آمد. او به دلیل آسیب‌دیدگی پیش از اعزام به هانگژو، ناگزیر اردوی تیم ملی را ترک کرد.

در این باره بخوانید

تیم کبدی زنان ایران چگونه از رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو بازماند

اکنون صیدی در گفتگو با افرا ورزش مدعی است که وضعیت تیم ملی، پیچیده‌تر از چیزی بوده که تصور می‌شود و بر خلاف باور عامه ورزش دوستان، این ناکامی دور از انتظار نبوده است.

صیدی می‌گوید: باید وقوع اتفاقات غیرورزشی در تیم ملی را تأیید کنم. واقعیت این است که وضعیت تیم ملی پیش از اعزام به هانگژو وضعیت خوبی نبود و تنش و ناآرامی در تیم وجود داشت و از نظر فنی وضعیت بدی داشتیم. من این موضوع را به فدراسیون کبدی منتقل کردم اما نگرانی من در قبال تیم، جدی گرفته نشد.

بازیکن ملی‌پوش تاکید می‌کند: به عقیده من و نفرات دیگری که کبدی را می‌شناسند، ترکیب برنده و قهرمان به هانگژو برده نشد. چند بازیکن آمادگی رقابت در چنین سطحی را نداشتند و از خارج از کادر فنی، برای حضور آن‌ها در ترکیب نهایی اعمال‌نظر شد.

عضو تیم طلایی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: آن‌قدر روی هند تمرکز شد که کشورهای دیگر را فراموش کردیم. چین تایپه در این سال‌ها مشغول پیشرفت بود و ما برنامه‌ای نداشتیم. تیم ایران از سال ۲۰۱۸ به بعد جز دو بازی دوستانه با هند، هیچ مسابقه‌ای برگزار نکرده است و نتیجه آن را در هانگژو دیدیم.

آزاده صیدی در پاسخ به سؤال افرا ورزش در مورد این که شایلاجا جین به عنوان مربی تیم ملی چطور اجازه داده از بیرون از تیم درباره نفرات اعمال‌نظر و نفوذ شود گفت: او هم چنین چیزی را نمی‌خواست اما در عمل انجام‌شده قرار گرفت چون نمی‌خواست استعفا دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام این بنده خدا چند اردو اول نبود این اواخر اضافه شد بعدش چون دوستش تو تیم دعوت نشد الان دور برداشته. و گرنه بیشتر این ترکیب همون ترکیب جاکارتا بود.
    اخر اردو هم دستش شکست فکرکنم انتظار داشت با دست شکسته اعزام بشه.
    چطور چهارسال پیش تو ترکیب بود همه چیز عالی بود ولی امسال چون نبوده همه چی بهم ریخته درحالیکه فدراسيون و مربی تو هردو دوره ثابت بوده .
    یه خرده انصاف خوبه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.