9
بازی‌های آسیایی هانگژو

دومین برد قاطع دختران کبدی، این بار برابر بنگلادش

  • کد خبر : 94145
  • 12 مهر 1402 - 7:41
دومین برد قاطع دختران کبدی، این بار برابر بنگلادش
تیم ملی کبدی زنان ایران در دومین دیدار خود در دور گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو بنگلادش را هم شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش افرا ورزش،  بازی‌های آسیایی هانگژو امروز چهارشنبه دوازدهم مهر در رشته کبدی در بخش زنان دنبال شد و تیم ملی ایران برابر بنگلادش به آسانی به پیروزی رسید.

 تیم تحت رهبری شایلاجا جین، پس از پیروزی روز گذشته برابر نپال، امروز در دومین و آخرین دیدار دور گروهی خود به مصاف بنگلادش رفت و حریف خود را ۵۴ بر ۱۶ شکست داد.

این نتیجه به تیم کبدی زنان ایران کمک کرد تا با دو پیروزی و صدرنشینی، به عنوان تیم اول راهی نیمه‌نهایی شود و در انتظار تیم دوم گروه یک این مسابقات بنشیند.

بنگلادش با شکست برابر ایران از دور مسابقات کنار رفت و تیم نپال به عنوان تیم دوم، راهی نیمه نهایی و حریف تیم قدرتمند هند شد.

ایران احتمالاً در نیمه‌نهایی برابر چین تایپه به میدان می‌رود که در این دوره بازی‌های آسیایی تیمی سرسخت نشان داده است. تایپه در دور گروهی با هند مساوی کرده و اگر حریف ایران شود، حریف آسانی نخواهد بود.

در ترکیب ایران برابر بنگلادش، محبوبه سنچولی، سعیده جعفری، صدیقه جعفری، رؤیا داوودیان، فریده ظریف دوست، فاطمه خدابنده لو و راحله نادری در ترکیب اصلی و غزال خلج، زهرا کریمی، محدثه رجبلو، فاطمه منصوری و مریم سلگی روی نیمکت قرار داشتند.

تیم ملی کبدی زنان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد کارزار بازی‌های آسیایی هانگژو شده است. اهالی کبدی معتقدند ایران و هند، همانند سال ۲۰۱۸ در جاکارتا، فینال بازی‌های آسیایی را برگزار خواهند کرد.

ویدئو | لحظاتی با دیدار ایران و بنگلادش

* عکس اصلی محتوا مربوط به دیدار ایران و نپال است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.