5
قرار بود با این وضعیت فقط دفاع کنم

غزال خلج: با رباط پاره مقابل تایپه بازی کردم

  • کد خبر : 94353
  • 14 مهر 1402 - 15:13
غزال خلج: با رباط پاره مقابل تایپه بازی کردم
غزال خلج کاپیتان تیم ملی کبدی زنان ایران اذعان کرد مجبور شده با رباط صلیبی پاره در نیمه نهایی هانگژو مقابل چین تایپه بازی کند.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی کبدی زنان ایران امروز در مرحله نیمه‌نهایی کبدی بازی‌های آسیایی هانگژو برابر چین تایپه تن به شکست داد و به مدال برنز رسید.

غزال خلج، کاپیتان ارزشمند تیم ملی کبدی پس از این نتیجه در گفتگو با افرا ورزش از نتیجه تیم ملی در هانگژو ابراز تأسف کرد.

او عنوان کرد: امروز مجبور بودم با رباط صلیبی پاره برابر چین تایپه که تیمی بسیار باکیفیت بود بازی کنم و در نتیجه، بازی روی یک پا، توانایی‌هایم را سلب کرد.

کبدی کار باتجربه ایران گفت: این آسیب در جریان مسابقه اول برابر نپال حادث شد و طی مشورتی که با کادر فنی داشتیم قرار شد با این وضعیت تنها دفاع کنم و در حمله شرکت نکنم و اگر این امکان را داشتم، شاید اوضاع تغییر می‌کرد.

خلج عنوان کرد: تصور دیدن چنین تیمی را از چین تایپه نداشتیم. تایپه هم ما و هم هند را غافلگیر کرد و تیم قدرتمند و بسیار سرسختی بود اما اگر قدرت واقعی خود را در حمله نشان می‌دادیم، امکان پیروزی بر آنها را داشتیم.

کاپیتان تیم ملی کبدی خاطرنشان کرد: روی مهاجمانمان حساب زیادی باز کرده بودم. فکر می‌کردم که در حمله زهردارتر و موفق‌تر باشیم اما متأسفانه در فاز حمله امتیازات زیادی از دست دادیم. حریف را آنالیز کرده بودیم و دو بازیکن تایپه را از کار انداختیم اما این، کافی نبود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.