12

تحلیل کتایون خسرویار از حریفان تیم ملی جوانان / صعود از گروه ، سقف هدف ما نیست

  • کد خبر : 5203
  • 09 خرداد 1397 - 19:17
تحلیل کتایون خسرویار از حریفان تیم ملی جوانان / صعود از گروه ، سقف هدف ما نیست

کتایون خسرویار سرمربی موفق و محبوب تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال پس از قرعه کشی مسابقات جوانان دختر آسیا در مورد حریفان تیم ملی صحبت کرده است. از این که ایران در این مسابقات به دنبال حضور در جمع برترین ها خواهد بود و کار سخت برابر فلسطین و شرقی ها.

به گزارش IWSports ؛ قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا برگزار شد و ایران در گروه F با فلسطین، میانمار و لائوس هم گروه خواهد بود. این مسابقات از ۲۸ مهر ماه  آغاز می شود.

کتایون خسرویار سرمربی موفق و محبوب تیم ملی فوتبال جوانان زیر 19 سال پس از قرعه کشی مسابقات جوانان دختر آسیا در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد حریفان تیم ملی صحبت کرده :

میانمار ؛ تیمی که متکی به ستاره ها نیست

میانمار تیم خوبی است. میانمار در 2 سال اخیر یک مربی هلندی با کیفیت را استخدام کرده است. بازیکنان میانمار سرعتی هستند و موضوع دیگر این است که میانمار متکی به یک یا دو بازیکن نیست بلکه یک تیم است و در کار گروهی و تیمی ، بسیار خوب عمل می کند. بازی های این تیم را آنالیز می کنیم تا نحوه دفاع و حمله میانماری ها را بررسی کنیم.

لائوس ؛ در بین 8 تیم برتر آسیا

تیم لائوس ، توانست در رده زیر 16 سال در بین 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرد و در رده 19 سال نیز سرمایه گذاری خوبی انجام داده به طوری که آن ها تلاش می کنند در آن رده سنی لیگ راه اندازی کنند و بازیکنان آن ها به طور مداوم با مردها بازی می کنند و از نظر فیزیکی به تیمی قوی تبدیل شده اند.

فلسطینی ها به دنبال یارگیری از اروپا ، آمریکا و استرالیا

فلسطینی ها مثل ایرانی ها در همه جای دنیا هستند و فدراسیون فوتبال فلسطین به دنبال فراخواندن دختران فلسطینی در آمریکا ، اروپا و استرالیا است تا تیم ملی قدرتمندی در زیر 19 سال داشته باشد. این بازیکنان تجربه بازی در خارج از خاور میانه را دارند و این برای فلسطین امتیاز بزرگی است.

صعود از دور گروهی؟ این سقف هدف ما نیست!

ما به دنبال بدنسازی فوتبال هستیم یعنی نه بدنسازی کار با وزنه و دستگاه بلکه بدنسازی در قالب تمرینات فوتبال. ما باید با تکیه بر توانایی بدنی بازیکنانمان به سطحی برسیم که در برابر چنین تیم هایی ، توان حمله موثر و فشار بر حریف و مقابله در برابر کار هجومی آن ها را داشته باشیم.

چنین نیست که تنها با صعود از مرحله گروهی راضی شویم اگر چه هیچ تیمی ، حریف آسانی نیست. در گام اول به صعود از گروه فکر می کنیم و پس از آن هدف های بزرگتری داریم. ما می خواهیم در جمع تیم های برتر آسیا قرار بگیریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.