15
عیار تیم مقابل مس سنجیده خواهد شد

فاطمه حسینی : از مس رفسنجان کافی شناخت داریم

  • کد خبر : 53652
  • 08 بهمن 1399 - 2:52
فاطمه حسینی : از مس رفسنجان کافی شناخت داریم
فاطمه حسینی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: بازی‌های زیادی با تیم مس رفسنجان انجام داده‌ایم و به خوبی از آنان شناخت داریم.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فاطمه حسینی در خصوص دیدار پیش‌روی تیمش با مس رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و در دو بازی قبلی هماهنگ‌تر شده‌ایم اما عیار تیم هیات فوتبال مقابل سنجیده خواهد شد. تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.

وی افزود: بازی‌های زیادی با تیم مس رفسنجان انجام داده‌ایم و به خوبی از آنان شناخت داریم. با توجه به ارزیابی‌های انجام شده تمرینات خود را پشت سر می‌گذاریم تا بتوانیم نمایش خوبی مقابل این تیم در مشهد داشته باشیم. یکی دو بازیکن از تیم مس رفسنجان جدا شده است اما ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات چندانی نداشته است.

بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص به ثمر رساندن 24 گل در دو بازی نخست لیگ برتر فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: خداراشکر توانستیم در دو بازی نخست عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم و کار سختی برابر تیم اسفراین و اصفهان نداشتیم. امیدوارم بتوانیم روند خوب دو بازی نخست را در سایر بازی‌های لیگ برتر تداوم دهیم.

فاطمه حسینی در رابطه با این که تیم هیات فوتبال خراسان رضوی برای چه جایگاهی بسته شده عنوان کرد: در این فصل بازیکنان جوان و باتجربه با هم تلفیق شده‌اند. تیم برای حضور در جمع سه تیم برتر ایران بسته شده اما در تلاشیم تا عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.