15

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 هنگ کنگ 1 / پیروزی در اولین گام

  • کد خبر : 5460
  • 20 خرداد 1397 - 13:40
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 3 هنگ کنگ 1 / پیروزی در اولین گام

اولین دور از مرحله گروهی مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا به میزبانی ویتنام با برتری دختران والیبالیست ایران مقابل هنگ‌کنگ در نخستین دیدار همراه بود تا والیبالیست های جوان ایران شروع امیدبخشی در این تورنمنت داشته باشند.

به گزارش IWSports ؛ نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا در رده سنی زیر19 سال گشایش یافت و تیم ملی جوانان ایران موفق شد در اولین مسابقه خود هنگ گنگ را شکست دهد.

در این مسابقه تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 19 بر 25، 25 بر 13، 25 بر 18 و 25 بر 18 حریف خود را شکست داد تا با روحیه و انرژی مضاعفی خود را آماده مصاف با استرالیا در دومین مسابقه کند.

آیتک سلامت امتیاز اورترین بازیکن زمین بود. سلامت با کسب 25 امتیاز و مونا آشفته با 13 امیتاز بیشترین امیتاز را برای تیم ایران کسب کردند.

ملی‌پوشان والیبالیست ایران روز دوشنبه 21 خرداد در ادامه رقابت‌ها مقابل استرالیا به میدان می‌روند و سومین مسابقه این تیم سه شنبه برابر ماکائو برگزار می شود. کسب عنوان هشتم مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2012 ، بهترین عملکرد ایران در ادوار مسابقات جوانان دختر آسیا محسوب می شود.

این رقابت‌ها به میزبانی ویتنام و با حضور 16 تیم در حال پیگیری است. 4 تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات جهانی زیر 23 سال راه پیدا می‌کنند. ایران برای پنجمین بار در تاریخ 38 ساله این مسابقات در قهرمانی جوانان آسیا حاضر است و مسئولیت فنی این تیم بر عهده ابراهیم وادی است.

ابراهیم وادی: در ست اول استرس داشتیم

ابراهیم وادی پس از پیروزی تیم جوانان دختر کشورمان برابر تیم هنگ کنگ اظهار داشت: در شرایطی بازی را شروع کردیم که بازیکنان در ست نخست کمی استرس داشتند. تیم نوجوانان ایران در دوره قبل برابر تیم هنگ کنگ شکست خورده بود و به همین دلیل با استرس بازی را آغاز کرد.

مشاورفنی تیم جوانان دختر ادامه داد: فردا برابر استرالیا بازی داریم. این تیم از بازیکنان قد بلندی برخورداراست و قدرتی بازی می کند. بازیکنان ایران اگر به مانند امروز خود را باور داشته باشند به طورحتم برابر استرالیا نیز پیروز خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.