16
گفتگو با ستاره سپاهان پس از پیروزی برابر تاسیسات

راضیه جانباز : سپاهان به تاکتیک‌های تیمی وابسته است نه به فرد

  • کد خبر : 54726
  • 20 بهمن 1399 - 19:25
راضیه جانباز : سپاهان به تاکتیک‌های تیمی وابسته است نه به فرد
راضیه جانباز بازیکن کلیدی تیم هندبال سپاهان پس از پیروزی بر تاسیسات دریایی تاکید کرد سپاهان تیم نیمه‌های دوم است و این تیم مزد اراده و تاکتیک پذیری را دریافت کرده است.

راضیه جانباز در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره پیروزی امروز سپاهان برابر تاسیسات دریایی در لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: بازی امروز، دو نیمه متفاوت داشت به طوری که تاسیسات دریایی تیم باهوش نیمه نخست بود و نقطه قوت تیم حریف، علاوه بر حضور با تجربه‌ها، عملکرد خوب بازیکنان جوانی بود که در این تیم پیشرفت کرده‌اند.

او ادامه داد: با حریف باذکاوتی در این بازی روبرو بودیم اما تاکتیک‌های سپاهان در نیمه دوم جواب داد و بازی توام با قدرت و سرعت سپاهان در این فصل بر همه تیم‌ها برتری داشته و امروز نیز این برتری را نشان دادیم.

بازیکن کرمانی تیم سپاهان اصفهان گفت: در نیمه دوم تیمی جوان را در زمین داشتیم و تقریباً همه بازیکنان درون میدان، بازیکنان کم تجربه تر تیم بودند اما آن چه پیروزی سپاهان را رقم زد تکیه روی تاکتیک‌های تیمی بود و نه وابستگی به توانمندی‌های انفرادی.

راضیه جانباز با تمجید از عملکرد دروازه بان سپاهان عنوان کرد: فاطمه خلیلی امروز فوق العاده بود و پیروزی برابر تاسیسات دریایی را مدیون او هستیم. در 13 دقیقه شروع نیمه دوم هیچ گلی دریافت نکردیم و مزد اراده برای پیروزی در نیمه دوم را گرفتیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.