16

کعبی‌زاده: تنها 3 تیم لیگ برتری با بازیکنانشان تسویه حساب کرده اند

  • کد خبر : 5760
  • 26 خرداد 1397 - 2:59
کعبی‌زاده: تنها 3 تیم لیگ برتری با بازیکنانشان تسویه حساب کرده اند

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال می گوید تنها 3 تیم لیگ برتری با بازیکنانشان تسویه حساب کرده اند. وضعیت تیم های حاضر در فصل گذشته لیگ برتر والیبال بانوان به قدری بد بوده که فدراسیون والیبال ترتیب پرداخت هزینه اعزام هفته پایانی تیم آبنوس تهران را داده است.

به گزارش IWSports به نقل از ایسنا ؛ صدیقه کعبی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد بخشش ۱۰ درصد مالیات بازیکنان تیم پیکان گفت: چون تیم پیکان قهرمان شد و علاوه بر این اکثر بازیکنان این تیم عضو تیم ملی والیبال بانوان هستند، باشگاه پیکان به صورت شفاهی و بازیکنان این تیم به صورت کتبی درخواست بخشش این ۱۰ درصد مالیات را داشتند که آقای ضیایی نظرخواهی کردند و من هم موافق بودم، به همین دلیل با نگاه حمایتی و ایجاد انگیزه برای بازیکنان و کادر فنی این تیم، موافقت کردیم ۱۰ درصد سهم فدراسیون را به بازیکنان و کادر این تیم ببخشیم.

کعبی‌زاده در مورد بخشش سهم مالیات تیم‌های دیگر لیگ برتر گفت: اکثر تیم‌ها قرارداد مالی درستی ندارند که بخواهیم ۱۰ درصد سهم آن‌ها را ببخشیم. تنها تیم‌های پیکان، ذوب آهن و سالوت هم که با بازیکنانش تسویه حساب کرد، وضعیت بهتری دارند. بقیه تیم‌ها اسپانسر درستی نداشتند. نمایندگان تهران هم‌چنان درگیر هستند و هنوز پول‌های‌شان را طلب دارند، اسپانسر تیم آبنوس که حمایت‌هایش را قطع کرد و در نهایت فدراسیون پول اعزام آخر این تیم را داد.

او با اشاره به این موضوع که فدراسیون برای جایگاه‌های خاص پاداش در نظر می‌گیرد؟ گفت: تیم ملی نوجوانان‌مان هم دو پله ارتقا جایگاه داشتند که در حال هماهنگی هستیم در هفته آینده اگر امکانش فراهم شد جلسه‌ای با حضور آقای ضیایی و کادر فنی تیم ملی نوجوانان داشته باشیم. حتما اگر تیم‌های ملی‌مان بتوانند جایگاه خیلی خوبی را در آسیا پیدا کنند و ترقی چشمگیری داشته باشند فدراسیون والیبال تمهیدات لازم را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر می‌گیرد.

کعبی زاده در مورد برنامه‌های فدراسیون برای آمادگی تیم ملی بزرگسالان نیز بیان کرد: برای تیم ملی بزرگ‌سال‌مان در حال فراهم کردن یک اردوی تدارکاتی هستیم. بازیکنان ملی پوش پیکان در اختیار تیم‌شان قرار گرفتند تا برای مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند؛

وی افزود: بقیه بازیکنان در اردو هستند و منتظر هستیم تیم ملی جوانان از قهرمانی آسیا برگردند تا چند نفر از بازیکنان این رده بر اساس نظر کادر فنی تیم بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت ‌شوند که پس از آن به همراه سایر بازیکنان تیم به اردوی تایلند اعزام می‌شوند تا در بازی تدارکاتی محک بخورند و کادر فنی تیم بتواند به ترکیب اصلی تیم نزدیک‌تر شود. بعد از این اردو با نظر ضیایی در حال هماهنگی هستیم تا تیم ملی بانوان بزرگسال را نزدیک اعزام به مسابقه‌های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام کنیم.

او در پایان گفت: در حال انجام کارهای اداری این تورنمنت هستیم چرا که این کار یک فرایند اداری دارد و در حال انجام آن هستیم تا مجوز شورای برون مرزی را بگیریم ولی شرکت تیم ملی در این تورنمنت قطعی است. هوز مکاتبه‌ی رسمی با شورای برون مرزی نداشتیم و پس از انجام این کار و صدور مجور اعلام می کینم که تیم به چه تورنمنتی اعزام می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.