15

تیراندازی جوانان جهان در آلمان/ رستمیان در راه فینال یک امتیاز کم آورد

  • کد خبر : 6183
  • 06 تیر 1397 - 20:51
تیراندازی جوانان جهان در آلمان/ رستمیان در راه فینال یک امتیاز کم آورد

ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی تیراندازی جوانان آلمان و در رشته تپانچه ۱۰ متر، با ایستادن در رتبه نهم جهان به کار خود خاتمه دادند. هانیه رستمیان نیز در تپانچه فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانست به فینال برسد.

به گزارش IWsports، رقابت های تیراندازی جهانی جوانان در حالی در آلمان در حال برگزاری است که مسابقات با برگزاری مسابقات تپانچه در آستانه پایان است و  ایران در این رقابت ها در تپانچه نهم شد.

در این مسابقات و در روز پنجم، در تپانچه 10 متر تیم ملی ایران  با مجموع امتیاز 1678 در جایگاه نهم جهان ایستاد.در این بخش هانیه رستمیان تیرانداز جوان ایران با وجود عملکرد خوب با 567 امتیاز و تنها یک اختلاف امتیاز از راه یابی به فینال باز ماند و نهم شد.

لعیا محمدی، فاطمه قدرت آبادی و سیده شیرین مرتضوی با 562،556 و 555 امتیاز به ترتیب در جایگاه های 32، 50 و 58  جهان قرار گرفتند. در این رشته 100 ورزشکار از سراسر جهان حضور داشتند.

این رقابت های در رشته میکس تیمی تفنگ در حال پیگیری است. مسابقات تیراندازی جام جهانی جوانان آلمان از 3 تا 8 تیرماه با حضور 750 ورزشکار از 59 کشور جهان در شهر زول آلمان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.