13
گفتگو با سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان

ایراندوست : یکتایی را زیر نظر می‌گیریم | ۸ اردو تا ملاقات اردن و بنگلادش

  • کد خبر : 62614
  • 12 تیر 1400 - 14:58
ایراندوست : یکتایی را زیر نظر می‌گیریم | ۸ اردو تا ملاقات اردن و بنگلادش
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران اعلام کرد مریم یکتایی را برای دعوت به تیم ملی فوتبال بانوان زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان این روزها درگیر برگزاری اردوها و انتخاب نفرات اصلی حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال است.

با رسانه‌ای شدن خبر پیوستن مریم یکتایی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال به بشیکتاش ترکیه این سؤال در ذهن اهالی فوتبال پیش آمد که آیا با توجه به دغدغه‌های موجود در دروازه تیم ملی، مریم یکتایی در اندیشه‌های ایراندوست جایی خواهد داشت یا خیر.

سرمربی تیم ملی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: یکتایی مدت زیادی دور از شرایط مسابقه بوده و امیدوارم پیوستن او به بشیکتاش، زمینه آمادگی سریع او را فراهم کند و او نیز همانند هر بازیکن دیگری شانس حضور در تیم ملی را خواهد داشت.

او ادامه داد: مقرر شده روال تمرینات و بازی‌های مریم یکتایی در ترکیه دنبال و بررسی شود. ما این فرصت را به هر بازیکنی که بتواند به تیم ملی کمک کند خواهیم داد.

مریم ایراندوست عنوان کرد: غیر از ۴ بازیکن که مصدوم هستند و ۲ بازیکن که دوره مربیگری را سپری می‌کنند سایر بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند. بهترین‌های ۴ اردویی که برگزار کردیم را گزینش کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی با بیان این که از این اردو، تمرکز ما روی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است گفت: ۸ اردو در پیش داریم و نگرانی خاصی وجود ندارد. این انگیزه در تیم موج می‌زند که بتوانیم رقابتی پایاپای با اردن و بنگلادش در مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=62614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.