15
شکست در دیدار رده بندی برابر نماینده ترکیه

المپیک توکیو | کیمیا علیزاده با رتبه پنجم به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 63987
  • 03 مرداد 1400 - 17:03
المپیک توکیو | کیمیا علیزاده با رتبه پنجم به کار خود پایان داد
کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان با شکست در دیدار رده بندی وزن منهای 57 کیلوگرم، مدال برنز تکواندو المپیک را از دست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان با شکست برابر حریفی از ترکیه از کسب دومین مدال پیاپی برنز از ادوار المپیک محروم ماند و به رتبه پنجم بسنده کرد.

در دیدار رده بندی وزن منهای 57 کیلوگرم مسابقات تکواندو زنان المپیک توکیو، کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان در سالن ماکوهاری توکیو به مصاف هاتیس کبرا ایلگون از ترکیه رفت و در یک بازی نزدیک، 6 بر 8 برابر حریف ترک شکست خورد.

علیزاده با وجود پیروزی 3 بر 2 در راند نخست برابر ایلگون، در راند دوم امتیازی به دست نیاورد و 2 پوئن نیز به حریف داد تا با یک امتیاز عقب افتادگی گام به راند پایانی بگذارد.

CHIBA, JAPAN - JULY 25: Kimia Alizadeh Zonouzi of IOC Refugee Team celebrates after defeating Zhou Lijun of Team China

در راند سوم ، در یک جنگ تمام عیار این هاتیس کبرا ایلگون بود که 4 امتیاز در برابر 3 امتیاز کیمیا به دست آورد و در نهایت 8 بر 6 فاتح این بازی بزرگ در زندگی ورزشی اش شد.

بدین ترتیب علیزاده پس از کسب مدال برنز المپیک ریو در سال 2016،  نتوانست مدال برنزش را تکرار کند. او در سال 2016 در خاک برزیل، این مدال برنز را با پرچم ایران کسب کرده بود.

کیمیا علیزاده امروز برابر ناهید کیانی از ایران، جید جونز از بریتانیا و لی جون ژو از چین پیروز شد و در نیمه نهایی برابر تاتیانا مینینا از تیم کمیته المپیک روسیه مغلوب شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.