16
پایان راه با رتبه پنجم

المپیک توکیو | هانیه رستمیان و جواد فروغی در میکس مدال نگرفتند

  • کد خبر : 64046
  • 05 مرداد 1400 - 5:50
المپیک توکیو | هانیه رستمیان و جواد فروغی در میکس مدال نگرفتند
هانیه رستمیان و جواد فروغی تیراندازان تپانچه ایران در ماده میکس در المپیک توکیو با وجود صعود از مرحله مقدماتی، از رسیدن به مدال باز ماندند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های تیراندازی تپانچه میکس المپیک توکیو امروز برگزار شد و هانیه رستمیان همراه با جواد فروغی به رقابت با ۱۹ تیم دو نفره دیگر پرداختند.

این دو تیرانداز در نهایت توانستند با امتیاز ۵۷۵ و در رقابت نزدیک با کره‌ای ها و آمریکایی‌ها هشتم شوند و به مرحله بعد که حکم نیمه نهایی را داشت صعود کنند.

در مرحله دوم و در تلاش برای رسیدن به سکو، ایران با ۲ تیم از چین و تیم‌های هند، کمیته المپیک روسیه، اوکراین، صربستان، استرالیا و چین رقابت کرد. در این مرحله تلاش مشترک رستمیان و جواد فروغی برای رسیدن به دیدار فینال یا رده بندی بی ثمر بود.

در مرحله نیمه نهایی، هانیه رستمیان 186 امتیاز با تلاش‌های ۹۴ و ۹۲ امتیازی و جواد فروغی ۱۹۶ امتیاز با تلاش‌های ۱۰۰ و ۹۶ امتیازی کسب کردند و در مجموع ۳۸۲ امتیاز به دست آوردند.

این امتیاز سبب شد ایران با فاصله ۲ امتیاز نسبت به صربستان در رده پنجم قرار گیرد و از صعود به مسابقات کسب سکو باز بماند.

چین با وی پانگ و رانژین جیانگ و کمیته المپیک روسیه با آرتم چرنوسوف و ویتالینا باتساراشکینا فینال شدند و اوکراین و صربستان هم به دیدار رده بندی رسیدند.

جواد فروغی پیش از این در ماده تپانچه ۱۰ متر مردان صاحب مدال طلای المپیک شده بود. همچنین هانیه رستمیان نیز در تپانچه ۱۰ متر زنان با رتبه دهم مرحله مقدماتی در عین لیاقت به جمع ۸ نفر برتر فینال نرسیده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.