14
گفت‌وگو با بازیکن سابق تیم ملی هندبال

شیدا فلاحی : حسرت بزرگ زندگی‌ام، رد پیشنهاد خارجی در ۱۴ سالگی بود

  • کد خبر : 64561
  • 11 مرداد 1400 - 17:30
شیدا فلاحی : حسرت بزرگ زندگی‌ام، رد پیشنهاد خارجی در ۱۴ سالگی بود
بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت که استعدادهای هندبال به شکل اصولی پرورش نمی‌یابند و این در حالی است که برنامه ریزی مدون شرط موفقیت است.

به گزارش” آی دبیلو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ لیگ برتر هندبال بانوان در فصل ۹۹ با قهرمانی اشتادسازه به پایان رسید. شیدا فلاحی که یکی از بازیکنان شاخص هندبال ایران به شمار می‌رود و در چندین و چند باشگاه حرفه‌ای توپ زده، اکنون علی رغم بی‌توجهی‌ها ۷۰ درصد مطالباتش را از باشگاه زیتون کرمان طلبکار است.

شیدا فلاحی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران عنوان کرد: نقطه قوت هندبال بانوان برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف و داشتن لیگ پویا است. اما در سوی مقابل، هندبال ما از عدم استعدادیابی صحیح و پرورش اصولی استعدادها رنج می‌برد.

عضو سابق تیم ملی هندبال بانوان در واکنش به اهمیت برنامه‌ریزی در هندبال زنان گفت: نظم و برنامه‌ریزی شرط موفقیت است. به عنوان مثال دلیل سربلندی بانوان فوتسالیست را در تداوم ۱۰ ساله این تیم با شرکت در مسابقات تدارکاتی مقابل تیم‌های سطح اول اروپایی مثل روسیه و بلاروس می‌دانم.

وی افزود: قهرمانی بچه‌های فوتسال در آسیا با برنامه ریزی دقیق چندین ساله و بازی‌های تدارکاتی بسیار زیاد حاصل شد. همین باعث شد تا پس از سالیان سال ترس از اسم تیم‌های قدرتمند برای ورزشکاران این رشته از بین رفت.

فلاحی در واکنش به رعایت مساوات میان ورزشکاران زن و مرد هندبالیست متذکر شد: عدالت واژه سنگینی است و قضاوت در این مورد سخت است. اما آنچه که مشهود است، تلاش‌های قابل ستایشی است که برای رعایت عدالت و موفقیت هر دو بخش زنان و مردان انجام می‌شود.

هندبالیست سابق تیم ملی پاسخ به سؤالی مبنی بر اخذ مطالباتش تشریح کرد: سال آخر حضور من در باشگاه اشتادسازه به لطف مهندس حسامی مدیریت اشتاد سازه با دریافت تمام مطالبات پاداش قهرمانی‌ام همراه شد. سپاهان، چمران لارستان و اشتادسازه به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌هایی هستند که سابقه فعالیت در آن‌ها را دارم.

او با بیان اینکه علاقه‌ای به تکرار دوران حضور در تیم زیتون کرمان ندارد، تصریح کرد: زمان حضورم در این باشگاه، حق و حقوقم را به آن‌ها نبخشیدم. گاهی ممکن است مبالغ ناچیزی از قراردادهای ما پرداخت نشود اما تیم زیتون کرمان ۷۰ درصد از قرارداد من را پرداخت نکرد.

فلاحی ادامه داد: مسئول و آن آقایی که وعده‌های بسیاری برای امضا کردن قرارداد به من داد را نمی‌بخشم. اکنون بیش از ۱۰ سال است که از این ماجرا می‌گذرد اما معتقدم که حق من خورده نمی‌شود و یک جا پس داده خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به پیش بینی‌اش از مسابقات آسیایی پیش رو اظهار کرد: کار برای تیم ملی هندبال زنان سخت است. اما تیم ایران پتانسیل بالایی دارد و ان‌شاءالله که با تمام قوا شرکت می‌کند. منتظر خبرهای خوب از تیم هندبال زنان ایران در کره جنوبی هستیم.

وی همچنین در واکنش به اینکه اگر به عقب بازگردد چه تصمیماتی در زندگی می‌گرفت، اظهار کرد: سؤال سختی است. اما اگر به عقب برگردم، دوباره هندبالیست می‌شوم و با همان اولین پیشنهاد خارجی در ۱۴ سالگی از ایران می‌رفتم و لژیونر می‌شدم. کاری که انجام ندادم و اشتباهی که همیشه حسرتش را می‌خورم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.