19
اعزام به ترکیه در شهریورماه

فهیمه نعمت اللهی نماینده ایران در مسابقات جهانی موتورکراس شد

  • کد خبر : 64614
  • 13 مرداد 1400 - 9:06
فهیمه نعمت اللهی نماینده ایران در مسابقات جهانی موتورکراس شد
فهیمه نعمت اللهی دختر موتورسوار ایرانی با اعلام فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، نماینده ایران در مسابقات جهانی موتورکراس شد.

به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از اعزام فهیمه نعمت اللهی دختر موتورسوار ایرانی به صورت رسمی به مسابقات جهانی موتور کراس خبر داده است.

برای اولین بار یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. این مسابقات با عنوان WMX است که جزو بالاترین سطح مسابقات جهانی محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در رشته موتورکراس حضور دارند.

فیروزه سید مهدی نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید : نعمت اللهی در سال 98 در مجموع امتیازات مسابقات موتورکراس بانوان کشور در کلاس 250 سی سی بیشترین امتیاز را کسب کرد و آن دوره، آخرین دوره ای بود که مسابقات ما برگزار شد.

او ادامه داد: در سال 99 به دلیل شرایط کرونایی مسابقه ای برگزار نشد و به همین دلیل نعمت اللهی به عنوان آخرین قهرمان از یکسو و پیگیری تمرینات مستمر در ماه های اخیر از سوی دیگر، واجد شرایط حضور در مسابقات جهانی بود.

نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری 2 راند مسابقات جهانی موتورکراس در ترکیه خبر داده و گفته است که این مسابقات اواسط شهریور 1400 به انجام خواهد رسید.

فهیمه نعمت اللهی اصالتا اهل آباده در استان فارس است اما به عنوان نماینده هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت کرده و در حال حاضر در تهران سکونت دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.