9
موتورسواران به ترکیه اعزام می شوند

یک دختر ۱۶ ساله در تیم ملی موتور کراس زنان

  • کد خبر : 92840
  • 23 مرداد 1402 - 8:05
یک دختر ۱۶ ساله در تیم ملی موتور کراس زنان
با تشکیل تیم ملی موتورکراس زنان، هستی رضایی و مهدیس گرجی دو موتورسوار جوان ایران به مسابقات جهانی ترکیه اعزام خواهند شد.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی موتور کراس زنان و مردان ایران قرار است به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شود. این اولین بار است که دختران موتورسوار در بخش کراس در قالب تیم ملی قرار می‌گیرند.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اقدام به برگزاری اردوی انتخابی زنان با حضور چهار موتورسوار کرده بود که در نهایت هستی رضایی و مهدیس گرجی برای اعزام به ترکیه انتخاب شدند.

این نفرات در پی موفقیت در رقابتی گزینشی طی دو روز در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برای تیم ملی ایران گزینش شده‌اند.

رشته موتور کراس برای دختران در ایران چندان نوپا نیست و مسابقات این رشته به تناوب، چند سالی است که برگزار می‌شود اما اکنون، راه‌اندازی تیم ملی و یک اعزام جهانی به اعتبار آن کمک می‌کند.

نکته جالب در مورد هستی رضایی، یکی از دو موتورسوار اعزامی به ترکیه این است که او به‌تازگی ۱۶ سالگی خود را جشن گرفته است و با این سن و سال، می‌تواند روزهای درخشان طولانی در پیش داشته باشد.

هستی جوان با وجود این که سن و سال چندانی ندارد اما پیش از این در تورنمنت و رقابت‌های مختلف برون‌مرزی شرکت کرده و چندان هم کم‌تجربه نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.