13
تغییر دیگری در نیمکت سبزپوشان

مینا امینی سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن شد

  • کد خبر : 64621
  • 13 مرداد 1400 - 9:24
مینا امینی سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن شد
مینا امینی سرمربی تازه تیم فوتبال زنان ذوب آهن است. وی پس از غیبت در فصول اخیر  لیگ برتر فوتبال بانوان به لیگ باز می گردد تا این بار، سرمربی یک تیم لیگ برتری باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد مینا امینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن اصفهان منصوب شده است.

امینی جایگزین مژگان مدائم زاده سرمربی فصل گذشته گاندوها شده است و روی نیمکتی می نشیند که به طور کلی، نیمکت باثباتی برای مربیان فوتبال ایران نیست.

باشگاه ذوب آهن در توصیف مینا امینی اعلام کرده وی دارای مدرک A مربیگری فوتبال از کنفدارسیون فوتبال آسیا و سابقه هدایت تیم پاس همدان و آینده سازان میهن نجف آباد است.

به گفته خروجی رسمی باشگاه اصفهانی، امینی همچنین چند فصل به عنوان آنالیزوز در کنار مجید جلالی حضور داشته است. باید دید آیا حضور امینی تغییرات جدی در روند نتیجه گیری ذوب آهن ایجاد می کند یا خیر.

در فصول اخیر لیگ فوتبال بانوان، ذوب آهن در زمره تیم هایی است که در جمع مدعیان قهرمانی قرار نداشته است و معمولا تیمی در نیمه بالای جدول است. این تیم فصل گذشته در دور گروهی، موفق به صعود به جمع 4 تیم برتر مرحله نهایی نشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.