13
گفتگو با بازیکن باارزش تیم ملی هندبال زنان

شقایق باپیری : تیم ملی در اردن پاپس نمی کشد | در هر اردو چند کرونایی داریم

  • کد خبر : 64914
  • 17 مرداد 1400 - 21:08
شقایق باپیری : تیم ملی در اردن پاپس نمی کشد | در هر اردو چند کرونایی داریم
شقایق باپیری بازیکن ارزشمند و سنندجی تیم ملی هندبال زنان ایران به حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امیدوارانه نگاه می کند. او می گوید که ایران در خاک اردن، پاپس نخواهد کشید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم ملی هندبال بانوان از ۲۴ شهریور تا سوم مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن رقابت خواهد کرد. مسابقاتی که به دلیل بحران کرونا از کره جنوبی به غرب آسیا منتقل شده است.

در ترکیب تیم ملی ایران، شقایق باپیری یکی از باتجربه ها و البته یکی از تاثیرگذارها به شمار می رود به طوری که تصور تیم ملی بدون حضور او، شبیه به خلع سلاح مبارزی در یک میدان سرنوشت ساز خواهد بود.

پس از تجربه حضور در چند دوره از مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات باشگاه های آسیا، شقایق باپیری و دوستانش چشم امید تیم ملی در مهم ترین رویداد سال هستند. مسابقاتی که دروازه ورود به جام جهانی هم هست.

شقایق باپیری در این خصوص به آژانس ورزش زنان ایران گفت : تیم ملی در وضعیت خوبی قرار دارد و در اردوی چهارم، پیشرفت چشم‌گیری نسبت به اولین اردو حس می کنم. چندین مهره اصلی را به دلیل کرونا از دست داده‌ایم ولی با این وجود، تیم هماهنگ است.

ملی‌پوش کردستانی ادامه داد: مدت زمان زیادی در اردو بودیم و هر بار چند بازیکن به علت کرونا حضور نداشتند. این یک چالش بزرگ برای تیم بوده است.اتفاق خوش برای تیم ملی، اردوهای منظم است اما آن چه کم داریم، بازی های تدارکاتی مفید است.

او در مورد انتقال میزبانی مسابقات از کره‌جنوبی به اردن گفت: آب‌ و هوا و تغذیه اردن، شباهت زیادی به ایران دارد و نزدیک‌تر بودن اردن به ایران نسبت به کره‌جنوبی، نکته مثبتی‌است اما سختی مسابقات آسیایی در دو کشور یکسان است و چیزی را برای ما تغییر نمی دهد.

باپیری در ادامه افزود: هدف ما راهیابی به ۶ تیم برتر آسیا خواهد بود و تجربه بازیکنان بزرگسال ما در مسابقات ملی و باشگاهی آسیا، نقطه قوت تیم ایران به شمار می‌رود. کار دشوار است اما موفقیت در اردن، هدفی نیست که آن را دور بدانیم.

بازیکن فصل گذشته تیم اشتادسازه مشهد همچنین تاکید کرد: زمان کمی به اعزام تیم ملی به اردن باقی مانده و همگی به دنبال هماهنگی بیشتر هستیم. در شرایط کرونایی، زحمت زیادی برای تیم کشیده شده. می دانیم که مسئولیت سنگینی داریم. پیش بینی پیش از وقوع ، معقول نیست اما قرار نیست در اردن، پاپس بکشیم.

عضو تیم ملی در مورد وضعیت آینده خود در لیگ گفت: از چندین تیم پیشنهاداتی داشتم ولی در حال حاضر تمام تمرکزم بر تیم ملی و مسابقات پیش‌ روست و هنوز تصمیمی برای فصل بعد خود نگرفته‌ام.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.