14
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان

ازبکستان ۲ ایران صفر | شکست دختران فوتبالیست در تاشکند

  • کد خبر : 65942
  • 01 شهریور 1400 - 18:34
ازبکستان ۲ ایران صفر | شکست دختران فوتبالیست در تاشکند
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه در تاشکند با دو گل مغلوب تیم ملی فوتبال ازبکستان شد. ایران در هر نیمه یک گل دریافت کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه بنیادکار تاشکند، با ۲ گل برابر میزبان خود ازبکستان شکست خورد.

ایران که خود را برای بازی برابر اردن و بنگلادش در پنجره انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند امروز در این بازی دوستانه در دقایق ۱۴ و ۵۷ دروازه خود را باز شده دید.

تیم ملی در این بازی با ترکیب زهرا خواجوی، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سمانه چهکندی، بهناز طاهرخانی، ملیکا محمدی، فاطمه عادلی و گلنوش خسروی به میدان رفت.

گل اول ازبکستان روی تیزهوشی و حرکت انفرادی عرضی هافبک راست ازبکها در محوطه جریمه و ضربه دیدنی او از میان دو مدافع ایران و نظاره گری زهرا خواجوی به ثمر رسید.

در صحنه گل دوم نیز، بازی مستقیم از سمت چپ خط دفاعی ازبکستان و جا ماندن خط دفاعی ایران منجر به باز شدن دروازه تیم ملی شد. بهترین موقعیت ایران اما در دقایق پایانی به دست آمد.

نگین زندی مهاجم جوان و تازه وارد ایران و ذوب آهن، پشت خط دفاعی ازبکستان با دروازه بان حرف تک به تک شد و با ضربه چیپ، دروازه را هدف قرار داد اما ضربه او با بداقبالی به تیرک دروازه برخورد کرد.

مریم ایراندوست در خلال بازی نیز تعویض‌هایی از جمله ورود یاسمن فرمانی، نگین زندی و هاجر دباغی به زمین مسابقه انجام داد. در نیمه دوم این بازی زهرا خواجوی با واکنش خود مانع از گشوده شدن دروازه ایران شد. همچنین تیرک دروازه ایران در ۲ نوبت به لرزه درآمد.

برنامه فنی ایران در این مسابقه مبتنی بر بازی بسته و کار دفاعی و دوندگی بی امان متمرکز بود. ایران اما در برنامه‌های هجومی فاقد توان محسوس برای ایجاد خطر روی دروازه ازبکستان نشان داد و به ندرت به دروازه میزبان نزدیک شد. موضوعی که ایراندوست باید به آن توجه کند.

ایران روز پنج شنبه ۴ شهریور برای بار دوم مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد و سپس به تهران باز می‌گردد تا آماده بازی‌های رسمی با اردن و بنگلادش شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.