11
کاراته کاها در تهران روی تاتامی رفتند

روز دوم انتخابی تیم ملی کاراته | طرازپور، مبینا حیدری و برجعلی قهرمان شدند

  • کد خبر : 66288
  • 05 شهریور 1400 - 20:21
روز دوم انتخابی تیم ملی کاراته | طرازپور، مبینا حیدری و برجعلی قهرمان شدند
روز دوم انتخابی تیم ملی کاراته زنان امروز در سه وزن باقی مانده برگزار شد و فاطمه طرازپور، مبینا حیدری و لیلا برجعلی قهرمان اوزان خود شدند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی امروز به پایان رسید و شرکت کنندگان در اوزان منهای 61، منهای 68 و به اضافه 68 کیلوگرم در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران رقابت کردند.

در دومین روز از این رقابت ها، ابتدا مسابقات دسته منهای 61 کیلوگرم برگزار شد و فاطمه طرازپور کاراته کای استان فارس در فینال 8 بر 3 ملیکا احدی کاراته کای تیم تهران را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دو مسابقه رده بندی، مهدیس دوستی زاده از تهران 4 بر صفر برابر حدیث حسن زاده از مازندران پیروز شد و فاطمه ساداتی از سمنان 5 بر 4 برابر زهرا خدابنده لو از البرز به برتری دست یافت تا تکلیف دو برنزی این پیکارها مشخص شود.

در وزن منهای 61 کیلوگرم، مبینا حیدری ملی پوش سابق تیم ملی جوانان به فینال رسید و حریف سرسخت خود سیتا محمدی از مازندران را 6 بر 5 شکست داد و قهرمان این وزن شد.

در دیدارهای رده بندی، بهنوش نجفی کاراته کای باتجربه کرمانشاهی مقتدرانه 9 بر یک مهدیه مهدی نیا از تهران را برد و زهرا یاوری از تیم تهران هم 5 بر 3 هنگانه جعفری از استان اصفهان را مغلوب کرد.

در دسته به اضافه 68 کیلوگرم، لیلا برجعلی کاراته کای قزوینی در فینالی دیدنی و نزدیک، 8 بر 6 برابر زهرا گلبندی از مازندران پیروز و قهرمان این وزن شد.

در مسابقات رده بندی حدیث طالبی از اصفهان 7 بر 6 شادی شریعتی از کردستان را برد و ساناز امیری از کرمانشاه 4 بر 3 شنه کاظمی از کردستان را شکست داد تا کردستانی ها دو مسابقه رده بندی را با ناکامی به پایان ببرند.

بدین ترتیب پرونده این مسابقات بسته شد. در روز نخست، سوده خلیلی در وزن منهای 50 کیلوگرم و آویشن باقری در منهای 55 کیلوگرم قهرمان شده بودند و امروز فاطمه طرازپور، مبینا حیدری و لیلا برجعلی به گروه قهرمانان پیوستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.