12
لیست عجیب فدراسیون بدنسازی

اعزام بانوان همراه تیم بدنسازی مردان ایران به اسپانیا!

  • کد خبر : 66387
  • 07 شهریور 1400 - 18:35
اعزام بانوان همراه تیم بدنسازی مردان ایران به اسپانیا!
رییس فدراسیون بدنسازی که چندی پیش فرزند باجناق خود را به عنوان مترجم تیم به اسپانیا برده بود، اینبار نیز نام همسر، مسئول دفتر و تعدادی دیگر از افراد را در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا گنجانده است.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت های آرنولد کلاسیک از ۲۶ تا ۳۰ شهریور به میزبانی سویل اسپانیا برگزار می شود و قرار است تعدادی از ورزشکاران ایران نیز زیر نظر فدراسیون بدنسازی عازم این رقابت ها شوند.

در حالی که در سفر قبلی تیم بدنسازی ایران به تورنمنت اسپانیا که ۱۲ تیر انجام شد، حضور فرزند باجناق رییس فدراسیون بدنسازی به همراه رییس هیات بدنسازی استان فارس، انتقادهای زیادی را علیه اقدامات خارج از چارچوب این فدراسیون به راه انداخت، اینبار نیز نام افرادی بی ربط در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا به چشم می خورد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس جوان که با تلاش های گسترده سرانجام موفق شد ریاست فدراسیون بدنسازی را بر عهده بگیرد، در نامه ای به فدراسیون پزشکی ورزشی، لیست ۳۶ نفره ای به عنوان مسافران اسپانیا برای دریافت واکسن معرفی کرده است.

در این نامه و لیست پیوست آن، نام همسر، مسئول دفتر و یا همسر یکی دیگر از مسئولان فدراسیون بدنسازی برای دریافت واکسن سفر به اسپانیا به چشم می خورد.

نام همسر رییس فدراسیون بدنسازی در این لیست در حالی به چشم می خورد که وی سمتی در فدراسیون ندارد و مشخص نیست چرا نام وی و دیگر افراد غیر مرتبط با سفر یک تیم ورزشی به اسپانیا در لیست معرفی شده به فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد.

نصیرزاده همچنین در نامه ای جداگانه به خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، یکی از کارمندان خود را برای تمدید گذرنامه جهت اعزام به اسپانیا معرفی کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.