9
تیم مریم هاشمی، تقریبا کامل است

“تیم ملی سایپا” در باشگاه‌های آسیا | بدون صابری و با حضور بازیکنان کمکی

  • کد خبر : 66978
  • 16 شهریور 1400 - 8:28
“تیم ملی سایپا” در باشگاه‌های آسیا | بدون صابری و با حضور بازیکنان کمکی
سایپا قرار است مهر ماه در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا شرکت کند اما این تیم، با جذب چند بازیکن کمکی چهره یک تیم ملی را به خود گرفته است..

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، سایپا که در ۲ سال اخیر قهرمان لیگ برتر والیبال زنان بوده برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا دست به تقویت جدی خود زده است.

نگاهی به مهره‌های سایپا نشان می‌دهد سایپا در حال اعزام یک تیم ملی کامل به تایلند است. سایپا خود تیمی پرستاره و پرمهره بود و با اتکا به مهره‌های خود ۲ قهرمانی کم دردسر را کسب کرد.

اکنون با حضور فرزانه زارعی از ذوب آهن و زهرا بخشی و مهسا کدخدا از پیکان، سایپا به سمت تبدیل به تیم ملی حرکت کرده است. به این جمع باید مونا آشفته را اضافه کرد که گفته می شود از سایپا خواهد رفت اما هنوز قرارداد جدیدی با تیمی امضا نکرده است.

حانیه محتشمی پور ستاره تبریزی فصل گذشته پیکان نیز به تازگی به سایپا پیوسته و برای اولین بار پیراهن این تیم را در مسابقات باشگاه‌های آسیا بر تن می‌کند. اقدام سایپا برای تقویت تیم در راستای تلاش برای رسیدن به سکوی در این مسابقات است.

مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا اما رنگ و بوی سابق را ندارد زیرا کرونا مانع از حضور قدرت‌ها در این مسابقات شده به طوری که تنها 7 تیم از 4 کشور در این مسابقات حضور یافته‌اند.

تمرینات سایپا برای حضو در این مسابقات از دوشنبه 15 شهریور در تهران و زیر نظر مریم هاشمی آغاز شد اما مهسا صابری غایب بزرگ آغاز تمرینات سایپا است. تست کرونای او مثبت شده و او برای پیوستن به جمع نفرات، منتظر پایان دوره قرنطینه و تست منفی بعدی است.

آخرین باری که یک تیم ایرانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت کرده به تیرماه سال ۱۳۹۷ برمی گردد. پیکان در آن مسابقات، نماینده ایران بود و در خاک قزاقستان با هدایت میترا شعبانیان، ششم شد.

برنامه مسابقات سایپا در تایلند

۹ مهر ساعت ۱۸ به وقت تهران
سایپا – چونبوری تایلند

۱۰ مهر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران
سایپا – آلتای قزاقستان

۱۱ مهر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران
سایپا – ربیسکو فیلیپین

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.