8
ویزا گرفته شد ؛ در انتظار اعلام نهایی

سمیه یزدانی و ماندانا دهقان ؛ دوچرخه سواران ایران در مسابقات جهانی بلژیک

  • کد خبر : 67021
  • 16 شهریور 1400 - 12:31
سمیه یزدانی و ماندانا دهقان ؛ دوچرخه سواران ایران در مسابقات جهانی بلژیک
سمیه یزدانی و ماندانا دهقان دوچرخه سواران ایران در مسابقات جهانی بلژیک خواهند بود. پس از روزهایی با رنگ و بوی ناامیدی برای دختران رکابزن، به نظر می‌رسد دختران رکابزن ایران در بلژیک مسابقه می‌دهند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ سمیه یزدانی و ماندانا دهقان نفرات برتر دوچرخه سواری جاده ایران در آخرین روزهای پاییز در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان رکاب خواهند زد.

مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان ۲۸ شهریور تا ۶ مهر ۱۴۰۰ در فلاندرز بلژیک برگزار می‌شود و با وجود ابهام در اعزام دختران ایران، از فدراسیون دوچرخه سواری خبر می‌رسد که ویزای سفر به بلژیک نیز گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، حضور سمیه یزدانی و ماندانا دهقان در این مسابقات قطعی است اما احتمالی کمرنگ وجود دارد که فدراسیون دوچرخه سواری، نفر سومی از میان دختران رکابزن را به این جمع اضافه کند.

طی روزهای گذشته، فضای دوچرخه سواری در پی برخی اختلافات داخلی در فدراسیون، سبب شده بود ملی پوشان ایران امیدی به سفر به بلژیک نداشته باشند اما اکنون این خبر، خوشحال کننده است.

دختران دوچرخه سوار همواره از نظر میزان حضور در رویدادهای بین‌المللی در مضیقه بوده‌اند و حضور در مسابقات قهرمانی جهان یک شانس و البته افتخار برای آن‌ها به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.