7
انتصابات تازه در والیبال

شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان شد؛ بلوری زاده سرمربی نوجوانان

  • کد خبر : 67067
  • 17 شهریور 1400 - 12:20
شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان شد؛ بلوری زاده سرمربی نوجوانان
پدیده بلوری زاده و میترا شعبانیان به عنوان سرمربیان تیم های ملی والیبال جوانان و نوجوانان دختر انتخاب شدند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران ، فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد پدیده بلوری زاده سرمربی جدید تیم ملی والیبال جوانان و میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خواهند بود.

این انتصاب طی جلسه امروز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، با گزینه های مدنظر ، نهایی شده و از سوی دیگر بر ادامه فعالیت فریبا صادقی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان تاکید گردیده است.

میترا شعبانیان در آخرین مسئولیت ملی خود، هدایت تیم ملی بزرگسالان اعزام به پنجره انتخابی المپیک توکیو را به عنوان سرمربی موقت در اختیار داشت که البته در آن تورنمنت، تیمی جوان را به انتخابی المپیک برد.

وی سال ها هدایت تیم پیکان در لیگ برتر و مسابقات باشگاه های آسیا را در دست داشت و با این تیم فاتح لیگ برتر شد اما چند ماه قبل اعلام کرد که قصد ادامه حضور در پیکان را ندارد و از این تیم رفت.

شعبانیان همواره منتقد فقدان برنامه برای استفاده از ظرفیت دختران والیبالیست ایران در رده های سنی پایه بوده است و برنامه بلند مدت و منظمی برای استعدادیابی و آموزش را نیاز اولیه برای والیبال زنان ایران دانسته است.

پدیده بلوری زاده نیز که نزد اهالی دوومیدانی و والیبال به دلیل سوابق روشن شناخته شده و عضو سابق تیم ملی دوومیدانی ایران به شمار می رود، مهره های باتجربه و بادانش برای ورزش زنان ایران است اما حالا در جایگاهی متفاوت قرار گرفته است.

فدراسیون والیبال می گوید قرار است در شش‌ماه دوم امسال مسابقات مختلفی چون لیگ‌های برتر و دسته یک و همچنین جشنواره‌ها و رقابت‌ها قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف برای دختران والیبالیست انجام شود.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال مدعی شده نگاه رئیس فدراسیون والیبال به معقوله والیبال بانوان حرفه‌ای و بلندمدت است و ما هم سعی داریم با اجرای صحیح استراتژی و برنامه‌های بلندمدت تهیه شده، پیشرفت چشم‌گیری در این بخش داشته باشیم.

این در حالی است که برنامه های توسعه والیبال پایه دختران در سال های اخیر به کندی و با نواقص فراوان – به گواهی مربیان شاخص والیبال زنان ایران – در حال اجرا بوده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.