15
بالاتر از پاروزنان استان هرمزگان

گیلان قهرمان مسابقات آب‌های آرام زنان کشور شد

  • کد خبر : 67703
  • 28 شهریور 1400 - 21:39
گیلان قهرمان مسابقات آب‌های آرام زنان کشور شد
در پایان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان گیلان قهرمان شد و هرمزگان و تهران در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران ، مسابقات آب های آرام زنان قهرمانی کشور امروز در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و در پایان این رقابت یک روزه، گیلان توانست قهرمانی را به دست بیاورد.

این رقابت ها با شرکت ۱۷ استان اردبیل، بوشهر، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان، همدان، آذربایجان شرقی، کردستان، فارس و چهارمحال و بختیاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

پس از برگزاری مسابقه در ۸ ماده کایاک و کانوی تکنفره و دونفره در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر تیم‌های برتر مشخص شدند.

در پایان تیم گیلان با ۱۳۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، هرمزگان با ۱۱۸ امتیاز نائب قهرمان شد و تهران با ۱۱۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

کایاک یکنفره ۵۰۰ متر

در رقابت مقدماتی قایقرانان استان‌های گیلان، تهران، البرز، بوشهر، قزوین، کردستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند و الناز شفیعیان از گیلان با زمان ۲:۱۳.۲۷۰ دقیقه اول، ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۲:۱۵.۰۴۰ دقیقه دوم و کیانا گلبندها از البرز با زمان ۲:۲۲.۲۱۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی دوم مقدماتی هدیه کاظمی از هرمزگان با زمان ۲:۱۶.۲۲۰ دقیقه اول، سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۲:۱۸.۲۸۰ دقیقه دوم و نسیم صالحی از مازندران با زمان ۲:۴۰.۰۶۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه نیمه نهایی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر غزل صبوری از قزوین با زمان ۲:۳۹.۶۵۴ دقیقه اول، نارین نامداری از کردستان با زمان ۲:۴۸.۳۳۴ دقیقه دوم و مریم پوریان از آذربایجان غربی با زمان ۲:۴۹.۸۵۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه فینالهدیه کاظمی از هرمزگان با زمان ۲:۰۶.۱۰۸ دقیقه اول، الناز شفیعیان از گیلان با زمان ۲:۱۰.۷۴۱ دقیقه دوم و ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۲:۱۴.۲۰۷ دقیقه سوم شدند.

کانوی یکنفره ۵۰۰ متر

در مسابقه فینال  پریسا محمدزاده از گیلان با زمان ۲:۳۰.۰۷۰ دقیقه، هدیه خیرآبادی با زمان ۲:۳۰.۸۵۰ دقیقه و شیما داناپور از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۴۱.۳۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

کایاک دونفره ۵۰۰ متر

در مسابقه مقدماتی گروه اول الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور با زمان ۲:۰۶.۲۰۰ دقیقه اول، مریم منفرد و گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۲:۱۰.۲۱۰ دقیقه دوم و کیانا گلبندها و بهار تنها از البرز با زمان ۲:۱۰.۹۴۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی گروه دوم هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان با زمان ۲:۰۸.۴۹۱ دقیقه اول، شیدا حسینی و آنیتا عبادی از بوشهر با زمان ۲:۱۸.۹۲۳ دقیقه دوم و ترانه بازداری و محدثه کنعانی از لرستان با زمان ۲:۴۱.۴۹۸ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره ۵۰۰ متر ساجده تاتلری از قزوین غزل صبوری از قزوین با زمان ۲:۲۴.۹۶۳ دقیقه اول و کیانا مجیدی و کیمیا دهقانپور از کرمانشاه با زمان ۲:۳۰.۳۳۲ دقیقه دوم شدند.

در مسابقه فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان با زمان ۱:۵۶.۲۵۹ دقیقه مدال طلا، هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان با زمان ۲:۰۳.۵۳۸ دقیقه مدال نقره و کیانا گلبندها و بهار تنها از البرز با زمان ۲:۰۹.۲۳۴ دقیقه مدال برنز بدست آوردند.

کانوی دونفره ۵۰۰ متر

در مسابقه فینال  هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران با زمان ۲:۱۷.۹۳۳ دقیقه، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی از گیلان با زمان ۲:۱۸.۰۸۷ دقیقه و نادیا تالانک و گلشن رهیده از کرمانشاه با زمان ۲:۳۴.۷۸۲ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

کانوی یکنفره ۲۰۰ متر

در مسابقه مقدماتی گروه اول مائده شورگشتی از تهران با زمان ۵۷.۵۹۵ ثانیه اول، پریا قریشی از البرز با زمان ۵۸.۷۱۵ ثانیه دوم و شیما داناپور از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۹۷۱ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی گروه دوم پریسا محمدزاده از گیلان، نادیا تالانک از گیلان و فائزه سلیمانی از هرمزگان اول تا سوم شدند. در این رقابت قایقرانان استان‌های گیلان، کرمانشاه، هرمزگان، اصفهان و بوشهر حضور داشتند.

کایاک یکنفره ۲۰۰ متر

در مسابقه مقدماتی گروه اول الناز شفیعیان از گیلان با زمان ۴۹.۰۹۶ دقیقه، سما یاسمی از کرمانشاه با زمان ۴۹.۴۱۶ دقیقه و آنیتا عبادی از بوشهر با زمان ۵۴.۹۰۸ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی گروه دوم کیانا کمال‌زاده از هرمزگان با زمان ۴۸.۲۵۶ ثانیه، گلناز غضنفریان از مازندران با زمان ۴۹.۱۴۲ ثانیه و پدیده پهلوان‌زاده از تهران با زمان ۴۹.۴۰۹ ثانیه اول تا سوم شدند.

کانوی دونفره ۲۰۰ متر

در مسابقه مقدماتی گروه اول یاس شافعی و تانیا کارگرپور از گیلان با زمان ۴۶.۰۷۰ ثانیه اول، کیانا گلبندها و بهار تنها از البرز با زمان ۴۸.۱۰۰ ثانیه دوم و سما یاسمی و کیانا مجیدی با زمان ۴۸.۵۲۰ ثانیه سوم شدند.

در مسابقه مقدماتی گروه دوم هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان با زمان ۴۴.۳۳۰ ثانیه اول، سارا حسینی و ترنم اکبرزاده از تهران با زمان ۴۵.۵۹۰ ثانیه دوم و گلناز غضنفریان و فرشته مفیدی از مازندران با زمان ۴۵.۵۷۰ ثانیه سوم شدند.

در مسابقه فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر آتنا رئوفی و زیبا سماک‌حرفه از گیلان با زمان ۵۲.۶۵۰ ثانیه مدال طلا، مائده شورگشتی و هستی ناصری از تهران با زمان ۵۳.۳۲۰ مدال نقره و نادیا تالانک و مرجان کرمجانی از کرمانشاه مدال برنز بدست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67703
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.