18
در پایان رقابتی دو روزه در تهران

خوزستان قهرمان دوچرخه سواری پیست بانوان شد | ستاره فروزان

  • کد خبر : 67743
  • 29 شهریور 1400 - 9:23
خوزستان قهرمان دوچرخه سواری پیست بانوان شد | ستاره فروزان
در پایان مسابقات دوچرخه سواری پیست بانوان کشور خوزستان در بزرگسالان و خراسان رضوی در جوانان به مقام نخست دست یافتند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های دوچرخه سواری پیست بانوان قهرمانی کشور شامگاه یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ به پایان رسید و خوزستان در بزرگسالان و خراسان رضوی در جوانان، قهرمان شدند.

در این رقابت ۲ روزه که در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم خوزستان به لطف درخشش ۲ ستاره ملی پوش خود از خراسان رضوی و تهران سبقت گرفت و قهرمانی را به دست آورد.

در رده سنی جوانان اما، رکابزنان آینده دار خراسان رضوی به کمک این تیم آمدند و توانستند بالاتر از تیم‌های کرمان و آذربایجان شرقی قهرمان شوند. خراسان رضوی آینده دوچرخه سواری بانوان ایران را در دست دارد.

در رقابت‌های برگزار شده در تیم اسپرینت بزرگسالان، خوزستان، تهران و خراسان رضوی اول تا سوم شدند و در همین ماده در رده جوانان، کرمان و خراسان رضوی مشترکا اول شدند و آذربایجان شرقی و البرز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم ۳ نفره ساناز ایرانمنش (کرمان)، یکتا غلامرضایی و لیلا حیدری از خراسان رضوی رکورد اولین تیم اسپرینت سه نفره بانوان ایران را به ثبت رساند و موفق شد قهرمان تیم اسپرینت جوانان شوند.

در ماده کایرین در رده بزرگسالان، ستاره زرگر چهره باثبات خوزستانی‌ها در رقابت با هم استانی‌اش فروزان عبداللهی قهرمان شد. پس از این ۲ رکابزن خوزستانی، آزاده مزاری از تیم خراسان رضوی به مقام سوم رسید.

در کایرین جوانان عنوان نخست به لیلا حیدری از تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی رسید. ساناز ایرانمنش دوم شد و مقام سوم به فاطمه دادگر رسید.

در بخش دور امتیازی بزرگسالان، ساجده سیاحیان دوچرخه سوار گلپایگانی به مقام نخست دست یافت و فروزان عبداللهی از خوزستان دوم شد. مقام سوم نیز به ریحانه خاتونی از تیم آذربایجان شرقی رسید.

در دور امتیازی جوانان آریانا ولی نژاد مقام قهرمانی را به دست آورد. پانته آ قلی پور در رده دوم این بخش قرار گرفت و ساناز ایرانمنش در رده سوم ایستاد.

در بخش اسکرچ بزرگسالان، فروزان عبداللهی به مقام قهرمانی رسید. پریسا مجنونی و ساجده سیاحیان نفرات دوم و سوم اسکرچ بودند. در تعقیبی انفرادی، مریم جلالیه از اصفهان بالاتر از ریحانه خاتونی و پریسا مجنوبی به مقام نخست رسید.

در اسکرچ جوانان، پانته آ قلی پور مقام قهرمانی را کسب کرد و ساناز ایرانمنش رکابزن کرمانی به همراه لیلا حیدری دوچرخه سوار خوش آتیه خراسان رضوی پشت سر قلی پور قرار گرفتند.

در ماده اومینیوم، باز هم فروزان عبداللهی گوی سبقت را از رقبا ربود و بر ساجده سیاحیان غلبه کرد. پس از این دو رکابزن، پارمیدا نیکفر دوچرخه سوار مشهدی سوم شد.

در ماده نعقیبی انفرادی بزرگسالان، مریم جلالیه رکابزن تیم اصفهان با پیشی گرفتن از ریحانه خاتونی و پریسا مجنونی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در صدر این دسته ایستاد.

در همین ماده در رده سنی جوانان، فاطمه دادگر، آریانا ولی نژاد و حنانه دادگر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده اسپرینت بزرگسالان، مقام نخست به ستاره زرگر از تیم خوزستان رسید، فروزان عبداللهی از تیم خوزستان دوم شد و نرگس عبدی به مقام سوم دست یافت.

در اسپرینت جوانان، لیلا حیدری از تیم خراسان رضوی اول شد و ساناز ایرانمنش و ستایش وجدی به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.