17

امید ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال ؛ دلم می خواد به اصفهان برگردم!

  • کد خبر : 6828
  • 22 تیر 1397 - 13:10
امید ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال ؛ دلم می خواد به اصفهان برگردم!

معصومه اسماعیل زاده ارزشمندترین بازیکن فصل گذشته سوپر لیگ بسکتبال بانوان از این موفقیت شگفت زده است. او اما می خواهد در فصل جدید با تیمی از شهر مادری اش اصفهان در لیگ حاضر باشد البته اگر در اصفهان اسپانسری برای حمایت از بسکتبال بانوان وجود داشته باشد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ مراسم انتخاب برترین های بسکتبال ایران موسوم به سبد طلایی در حالی برگزار شد که عنوان ارزشمند ترین بازیکن فصل به عنوان گل سرسبد عناوین ، به دختر اصفهانی تیم ملی رسید.

معصومه اسماعیل زاده پس از فصلی رویایی با پالایش نفت آبادان و تجربه مسابقات غرب آسیا و جام جهانی بسکتبال 3 نفره به عنوان ام وی پی فصل انتخاب شد. ارزشمندترین بازیکن لیگ بسکتبال در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد این موفقیت و برنامه آینده اش توضیح داده:

من و این همه خوشبختی…

انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل افتخار بزرگی است که نصیب من شده است و کسب این عنوان ، از خوشبختی من بوده.

نمی توانم احساسم را در مورد این عنوان بیان کنم. به خودم باور و اطمینان این که صاحب این عنوان شوم را داشتم و با وجود این که سایر نامزدها هم عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشتند ، باز هم این امید انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل در من وجود داشت.

انگیزه های دوچندان

کسب چنین عنوانی یک عامل انگیزه بخش قوی هم برای من و هم سایر بسکتبالیست ها است. فکر می کنم از همیشه با انگیزه تر هستم و می خواهم فصل آینده از عنوانم و انتخابی که دیگران داشته اند دفاع کنم. این انگیزه و تقویت حس رقابت بین بسکتبالیست ها قطعا به بسکتبال کمک می کند.

به امید بازگشت به اصفهان

برای فصل آینده هنوز خبری از تیم ها نیست و مشخص نیست کدام اسپانسرها می مانند و کدام می روند. با وجود این که سال گذشته در پالایش نفت آبادان حضور داشتم اما اولویت من حضور در اصفهان است به شرط این که اصفهان امسال وارد لیگ شود.

این خواسته قلبی من است که در کنار بازیکنان همشهری خودم در لیگ بازی کنم اما اگر اصفهان امسال در لیگ تیمی نداشته باشد به تیمی می روم که در آن آرامش داشته باشم. زمانی می توانید در زمین همه توانتان را بروز دهید که از نظر ذهنی آرامش داشته باشید.

با توجه به شرایط اقتصادی نگران آینده لیگ بسکتبال بانوان هستیم. حتی این نگرانی وجود دارد که تعداد تیم ها از فصل گذشته کمتر شود با این حال امیدوارم تاثیر مشکلات فعلی بر بسکتبال و اوضاع و احوالشان چندان محسوس نباشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.