15

روز دوم ووشوی جوانان جهان ؛ سوگند طلایی شد ؛ مدال نقره برای نازنین بازدار

  • کد خبر : 6855
  • 23 تیر 1397 - 0:01
روز دوم ووشوی جوانان جهان ؛ سوگند طلایی شد ؛ مدال نقره برای نازنین بازدار

در دومین روز از مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در برزیل دختران ووشوکار ایران در دو بخش ساندا و تالو رقابت کردند.سوگند گلشنی طلایی شد و نازنین بازدار دختر تالوکار ایران موفق شد در این رقابت ها یک مدال نقره دیگر برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” در ادامه مسابقات هفتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از پنج شنبه 21 تیر با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز شده دختران ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن منهای 56 کیلوگرم ساندای دختران «معصومه بزرگی» نماینده شایسته ایران به مصاف حریفی از چین رفت و در پایان مبارزه ای نزدیک، شکست خورد.

او راند نخست را به سود خود پایان داد اما در راند دوم،  حریف چینی موفق به حریف خود شد. در راند سوم نیز«بزرگی» تا دو ثانیه پایانی از حریف پیش بود، اما در پایان از جمع پنج داور، سه داور به حریف چینی رای دادند تا دختر سانداکار ایران در عین شایستگی نتیجه را واگذار کرده و از گردونه مسابقات کنار برود.

«نازنین بازدار» تالوکار شایسته ایران نیز در تالو و در فرم «نن چوان» رده سنی 12 تا 15 سال دختران با امتیاز 9،10 به مقام دوم و مدال نقره دست یافت تا آمار مدال های دختران تالوکار ایران در برزیل به 3 مدال برسد.

«سیده سوگند گلشنی» در فرم «گوئن شو» رده سنی 15 تا 18 سال دختران با امتیاز 9،11 بر سکوی نخست ایستاد و اولین مدال طلای تیم ملی ووشوی جوانان ایران را به ارمغان آورد. نماینده اندونزی با امتیاز 9،06 دوم شد و نماینده بلاروس با امتیاز 8،94 به مقام سوم و مدال برنز رسید.

در ساندا نیز آیدا حیدری در دومین مبارزه خود توانست فانی فبریانتو از اندونزی را شکست دهد و کیمیا شوشتری در اولین مسابقه خود در وزن 60 کیلو از سد ساروای از هند عبور کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.