19

مژگان خدادادی ؛ تنها بسکتبالیست نامزد در 3 بخش در سبد طلایی

  • کد خبر : 6861
  • 23 تیر 1397 - 9:30
مژگان خدادادی ؛ تنها بسکتبالیست نامزد در 3 بخش در سبد طلایی

مژگان خدادادی بازیکن باارزش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تنها بسکتبالیست نامزد در 3 بخش در مراسم سبد طلایی بود. خدادادی پس از یک فصل فوق العاده هم در تیم باشگاهی اش و هم جام جهانی بسکتبال 3 نفره فیلیپین از انگیزه برای ادامه راه می گوید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”  مژگان خدادادی یکی از بازیکنان شاخص بسکتبال ایران است که سال موفقی را هم در تیم باشگاهی اش پالایش نفت آبادان و هم تیم ملی بسکتبال 3 نفره سپری کرد.

حاصل نمایش مژگان خدادادی این بود که در فستیوال باشکوه برترین های فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال در 3 بخش نامزد شد و 2 تندیس را از آن خود کرد. خدادادی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره توضیح داده است:

می خواهم این تندیس را حفظ کنم

خوشحالم که در فستیوال سبد طلایی تنها بسکتبالیستی بودم که در 3 بخش نامزد شدم و توانستم تندیس بهترین بازیکن دفاعی فصل و عضو تیم منتخب اول فصل را به دست بیاورم و نامزد ام وی پی نیز بودم.

در پالایش نفت سال خوبی سپری کردم. پالایش نفت آبادان یک باشگاه حرفه ای است و موفقیت در نفت به من کمک کرد تا در بین برترین های فصل قرار بگیرد. بدون تردید حالا انگیزه بیشتری دارم که عزمم را برای حفظ این تندیس در فصول آینده حفظ کنم و حتی در شاخص های دیگر مطرح شوم.

در ستایش فستیوال سبد طلایی

انتخاب برترین های فصل به بازیکنان جوان انرژی و انگیزه بیشتری برای تلاش کردن می دهد. جوان ترها تشنه موفقیت و مطرح شدن هستند و حالا فضای مناسب تری برای دیده شدن فراهم شده است.

برگزاری فستیوال سبد طلایی اتفاق خوبی بود. از نزدیک با چهره های محبوب بسکتبال آشنا شدیم و این فضا هرگز مهیا نشده بود. از سوی دیگر بانوان ما هرگز دیده نشده بودند و از سوی دیگر این فرصت برای همه ما پیش آمد که پیشکسوتانی که هرگز آن ها را از نزدیک ندیده بودیم ملاقات کنیم و این بسیار ارزشمند بود.

تیم فصل آینده ام مشخص نیست

هنوز در مورد تیم فصل جدیدم تصمیمی نگرفته ام و هنوز هم خبری از فعالیت جدی تیم ها نیست. در حال حاضر مشغول تمرینات شخصی بدنسازی هستم و امیدوارم بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم و امسال نیز دوباره شانس قهرمان شدن در لیگ را به دست بیاورم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.