10
والیبال باشگاه های آسیا در تایلند

سایپا و چونبوری تایلند | اعتماد به نفس؛ کلید یک شروع امیدبخش

  • کد خبر : 68623
  • 08 مهر 1400 - 11:32
سایپا و چونبوری تایلند | اعتماد به نفس؛ کلید یک شروع امیدبخش
مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا از جمعه 9 مهر آغاز می شود و سایپا نماینده ایران برابر چونبوری تایلند به میدان می رود. مسابقه مهم برای نماینده ایران.

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت های والیبال زنان باشگاه های آسیا از جمعه 9 مهر در حالی کلید می خورد که سایپا نماینده ایران از ساعت 15:15 به وقت محلی با چونبوری تایلند مسابقه خواهد داد.

شاگردان مریم هاشمی که چهار روز پیش از شروع تورنمنت وارد تایلند شده اند با تیمی امیدبخش وارد کار شده اند و البته چونبوری رقیبی دشوار برای سایپا به حساب می آید.

آن چه برای سایپا کلیدی به نظر می رسد اعتماد به نفس نزد بازیکنان سایپا است به طوری که خودباوری می تواند عاملی برای یک شروع امیدبخش در شروع راه باشد و ذهنیت، تعیین کننده به نظر می رسد.

سایپا با استفاده از بازیکنان کمکی و ارزشمند با یک تیم ملی کوچک وارد مسابقات باشگاهی شده و تک تک بازیکنان این تیم از نظر فنی چیزی کم ندارند.

تلفیق تجربه و جوانی در سایپا دست مریم هاشمی را باز گذاشته گرچه باید اذعان کرد دور بودن اعضای تیم از شرایط مسابقه در ماه های اخیر احتمالا مهم ترین چالش هاشمی برای این بازی و مسابقات آینده است.

با توجه به شرایط کرونا و رقبای سرسخت سایپا، این مسابقات یک فرصت برای تیم ایرانی است که نتیجه ای قابل توجه در تایلند کسب کند.

سایپا علاوه بر دیدار برابر چونبوری میزبان، در دو بازی آینده اش به ترتیب با آلتای قزاقستان که تیمی موفق در ادوار مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا است و همچنین ربیسکو فیلیپین روبرو خواهد شد.

در ترکیب سایپا، حضور مهره های شاخصی چون شبنم علیخانی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، مونا آشفته، فرزانه زارعی و مهره های جوانی چون حانیه محتشمی پور و دیگر ستارگان که هر یک وزنه ای به حساب می آیند می تواند از اعتبار والیبال زنان ایران دفاع کند.

سایپا برابر چونبوری باید به فکر ارائه تصویری جذاب از والیبال ایران باشد. تیمی که به تایلند رفته بهترین تیم ممکن از نظر نیروی انسانی است و حالا فقط یک ماموریت باقی مانده : خواستن و بی محابا جنگیدن.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.