14
به میزبانی یزد و بندر ترکمن رقم خورد

لیگ فوتبال ساحلی بانوان | کامبک خاتون بم و برتری بندرعباس و پیکان

  • کد خبر : 68644
  • 09 مهر 1400 - 6:45
لیگ فوتبال ساحلی بانوان | کامبک خاتون بم و برتری بندرعباس و پیکان
دومین روز از لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان باشگاه‌های کشور با پیروزی دلنشین برای شهرداری بندرعباس، خاتون بم، پیکان تهران و عقاب زاگرس کرمانشاه همراه بود.

به گزارش دختران قهرمان؛ دومین روز از لیگ فوتبال ساحلی در مناطق شمال و جنوب شامگاه پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ در شهرهای بندر ترکمن و یزد پایان یافت و ۴ مسابقه در دو گروه برگزار شد.

در منطقه شمال، تیم پیکان تهران که ترکیب آن را تیم فوتبال ساحلی گیلان تشکیل می‌دهد در دومین دیدار خود ۷ بر ۲ برابر پدیده بندر ترکمن به پیروزی رسید. پیکان بازی اول خود را ۱۲ بر یک از نماینده مازندران برده بود.

هما آقايى بازیکن خوشنام سال های اخیر تیم فوتسال مس رفسنجان در لیگ برتر (٤ گل)،وجیهه ژاله و افسانه اقبال همچنين مدافع تيم حريف(گل به خودى) زننده گل های پیکان بودند.

تیم خزرپوشان ساری نیز پس از شکست سنگین روز اول برابر پیکان، به دیدار عقاب زاگرس کرمانشاه رفت و با پذیرش شکست ۵ بر ۳، دومین باخت متوالی را هم متحمل شد. عقاب در مسابقه نخست برابر میزبان تن به شکست داده بود.

در منطقه جنوب لیگ فوتبال ساحلی و در یزد، تیم گلساپوش میزبان منطقه جنوب در جدال برابر تیم خاتون بم ۵ بر ۹ شکست خورد و در دومین بازی، اولین باخت فصل جدید را در خانه تجربه کرد.

در این بازی، گلساپوش یزد در نیمه نخست با ۳ گل از خاتون بم جلو افتاد اما طوفان بمی‌ها در نیمه دوم جریان بازی را از این رو به آن رو کرد. هدایت خاتون بم را مرضیه جعفری مربی نامدار تیم فوتبال زنان بم در دست دارد.

پیش از این بازی، تیم شهرداری بندرعباس در یک بازی نزدیک ۴ بر ۳ برابر ذوالفقار جم پیروز شد. این به معنای دومین شکست متوالی برای ذوالفقار جم و دومین برد ناپلئونی و با اختلاف یک گل برای شهرداری بندرعباس بود.

در این گروه ستارگان مکران سیریک در روز دوم استراحت داشت.

عکس خبر: پرتو جغتایی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.