13
سفر حمید سجادی به استان کرمان

بازدید وزیر ورزش از تیم شهرداری سیرجان | قول همکاری برای ساخت مجموعه بانوان

  • کد خبر : 68651
  • 09 مهر 1400 - 7:01
بازدید وزیر ورزش از تیم شهرداری سیرجان | قول همکاری برای ساخت مجموعه بانوان
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه سفر به استان کرمان سری به سیرجان و تمرین تیم فوتبال بانوان شهرداری این شهر زد و از همکاری برای ساخت مجموعه ورزشی بانوان در سیرجان خبر داد.

به گزارش دختران قهرمان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان راهی سیرجان شد و در محل تمرین تیم فوتبال زنان این باشگاه به عنوان نماینده ایران در فوتبال بانوان باشگاه های آسیا حضور یافت.

سید حمید سجادی در این دیدار با اشاره به حضور افتخارآفرین تیم فوتبال بانوان شهرداری بعنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران در مسابقات باشگاه های آسیا گفت: بدون شک آنچه پیداست، شما در این رقابت ها حضور و رفتاری موید فرهنگ و شعور بالای ایرانی را از خود به نمایش خواهید گذاشت و زمانی که یک بانوی ایرانی محجبه بر روی سکوی قهرمانی می رود باعث افتخار و غرور مردمان ایران است.

وی با بیان چند خاطره از دیدگاه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در خصوص اهمیت ورزش بانوان یادآور شد: فرهنگ پهلوانی مختص مردان نیست؛ بانوان هم می‌توانند منش پهلوانی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به گلایه مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری مبنی بر تبعیض بین مربیان تهرانی و شهرستانی گفت: حتما شما علایمی دیده‌اید که به این نتیجه رسیده‌اید، اما هدف ما در دولت این است که ایران برای تمام ایرانی‌ها باشد، اصلا بحث تهران و یا شهرستانی بودن مطرح نیست و یک تیم شهرستانی فکر نکند که به امکانات دسترسی ندارد و نمی تواند از امکانات لازم استفاده کند.

سجادی با تاکید بر اینکه هدف ما در دولت رسیدن ورزش بانوان به استقلال و خودکفایی است، تصریح کرد: برنامه ای که در دستور کار مجموعه وزارت ورزش قرار دارد این است که ورزش بانوان را مستقل و به سوی خود کفایی هدایت کند و برنامه ریزی های لازم را برای احداث استادیوم اختصاصی تیم فوتبال بانوان انجام شود.

وی گفت: قول مساعدت می دهم که در دسترس و همراه باشگاه ها و تیم های شهرستانی باشم و از همه توان برای کمک به آنها استفاده خواهیم کرد؛ چشم امید همه بانوان ایران به تیم فوتبال بانوان شهرداری سيرجان است که در بازی های آسیایی خوش بدرخشد.

در این دیدار همچنین مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سيرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص روند تمرینات و شرایط تیم پرداخت و عنوان کرد: هر چند تیم امکانات کافی را ندارد، اما روحیه و انگیزه زیادی در بازیکنان و کادر فنی برای حضور در بازی های آسیایی وجود دارد و همه بازیکنان با داشتن شرایط خوب، آماده برای حضور در مسابقات آسیایی هستند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و با دراختیار گذاشتن امکانات کافی برای تیم، قهرمان شایسته این تورنمنت آسیایی باشیم.

همچنین مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ضمن قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرینات و جمع تیم بانوان گفت: بسیار خرسندیم که میزبان وزیر ورزش در سیرجان هستیم و دغدغه رسیدگی به مشکلات این تیم برای حضور در بازی های آسیایی را دارد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط روحی و انگیزشی خوبی میان مجموعه مدیران باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تیم وجود دارد و انشاالله بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در مسابقات آسیایی باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.