13
والیبال بانوان باشگاه های آسیا

سایپا ۱ چونبوری تایلند ۳ | شکست والیبالیست‌ها در گام اول

  • کد خبر : 68676
  • 09 مهر 1400 - 14:23
سایپا ۱ چونبوری تایلند ۳ | شکست والیبالیست‌ها در گام اول
تیم والیبال بانوان سایپا در نخستین دیدار خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا مغلوب سوپریم چونبوری تایلند شد

به گزارش دختران قهرمان؛ رقابت های والیبال زنان باشگاه های آسیا امروز در تایلند آغاز شد و تیم سایپا نماینده والیبال بانوان ایران در جدال برابر میزبان خود سوپریم چونبوری تایلند تن به شکست داد.

در این مسابقه در چارچوب مرحله گروهی، تیم سایپا سه بر یک مغلوب حریف قدرتمند خود شد در حالی که در ست های اول و دوم نمایشی خیره کننده داشت.

در این بازی در ست نخست رقابت پایاپای و نزدیک دو تیم با پیروزی 25 بر 23 به پایان رسید. در ست دوم سایپا با انگیزه ای دوچندان برای پیروزی قدم به میدان گذاشت و توانست از همان ابتدای کار از حریف پیش بیفتد.

شاگردان مریم هاشمی با بهره مندی از دفاع روی تور مناسب، توپ گیری های نگار کیانی و آبشارهای مونا آشفته و سودابه باقرپور در ست دوم 25 بر 22 پیروز شدند.

در ست های سوم و چهارم اما سایپا با افتی فاحش روبرو شد. به نظر می رسید فشار سنگین روی سایپا در ست های اول و دوم بر توان بدنی سایپا اثر منفی گذاشته است.

در نتیجه سایپا در هر دو ست پایانی 25 بر 13 بازنده شد و پیروزی این مسابقه با حساب 3 بر یک برای تیم سوپریم چونبوری بود. سایپا پس از این شکست، خود را برای رویارویی با تیم آلتای قزاقستان آماده می کند.

سایپا همچنین با تیم ربیسکو فیلیپین همگروه است. رقابت های والیبال زنان باشگاه های آسیا با شرکت 7 تیم برگزار می شود که این 7 تیم از 4 کشور در مسابقات حضور یافته اند. کرونا بر حضور سایر تیم ها در این مسابقات اثر منفی گذاشته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.