14
با شکست برابر سوپریم چونبوری تایلند

سایپا در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا چهارم شد

  • کد خبر : 69790
  • 15 مهر 1400 - 14:08
سایپا در والیبال زنان باشگاه‌های آسیا چهارم شد
تیم والیبال بانوان سایپا با شکست برابر سوپریم چونبوری تایلند با رتبه چهارم به کار خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا پایان داد.

به گزارش دختران قهرمان؛ پرونده حضور تیم والیبال بانوان سایپا در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز بسته شد و شاگردان مریم هاشمی با رتبه چهارم، تورنمنت را به پایان بردند.

سایپا امروز در شهر ناخون راچاتیسمای تایلند به مصاف سوپریم چونبوری رفت و با شکست 3 بر صفر برابر این تیم در جدال برای کسب رتبه سوم ناکام ماند و چهارم شد.

سایپا در دور گروهی یک بار با سوپریم چونبوری بازی کرده و آن مسابقه را چونبوری سه بر یک به سود خود خاتمه داده بود و در جدال تکراری باز هم پیروزی با تیم هماهنگ‌تر تایلندی بود.

در این بازی سوپریم چونبوری با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ از سد قهرمان ایران عبور کرد و به مقام سوم والیبال بانوان باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد.

در حاشیه این مسابقات، نگار کیانی لیبروی سایپا پیش از دیدار نیمه نهایی برابر آلتای قزاقستان به کرونا مبتلا و قرنطینه شد و در دو بازی پایانی سایپا در تایلند، غایب بود.

بازیکنان سایپا: مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا صابری، مهسا کدخدا، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی (کاپیتان)، نگار کیانی، مهدیه خواجه‌کلایی، ریحانه داورپناه، فرزانه زارعی، حانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی و زهرا بخشی

کادر فنی : مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ)

نتایج سایپا در این دوره از مسابقات که با حضور ۷ تیم از ۴ کشور برگزار شد بدین شرح است:

دور گروهی: سایپا ۱ سوپریم چونبوری تایلند ۳
دور گروهی: سایپا صفر آلتای قزاقستان ۳
دور گروهی: سایپا ۳ ربیسکو فیلیپین ۱
پلی آف: سایپا ۳ ژتیسو قزاقستان صفر
نیمه نهایی: سایپا ۱ آلتای قزاقستان ۳
رده بندی: سایپا صفر سوپریم چونبوری تایلند ۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.