14
 سرپرست تیم والیبال ذوب آهن بانوان

تهمینه درگذنی و اسما سعیدی در ذوب آهن | تلاش سبز برای جام

  • کد خبر : 69941
  • 17 مهر 1400 - 16:21
تهمینه درگذنی و اسما سعیدی در ذوب آهن | تلاش سبز برای جام
آیا ذوب آهن در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان با تغییرات عمده‌ای که این تیم را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل کند به میدان می‌آید؟

به گزارش دختران قهرمان؛ ذوب آهن اصفهان همواره یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر والیبال بانوان بوده است. از سالیان دور که اصفهان یکی از قطب‌های مهم والیبال بود، توان اصفهان در رقابت برای جام همچنان پابرجاست.

محبوبه لطفی سرپرست تیم والیبال زنان ذوب آهن است که معمولاً در میان مشغله‌های فریبا صادقی سرمربی این تیم که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت، پاسخگوی سؤالات پیرامون سبزجامگان نصف جهان است.

لطفی در گفتگو با دختران قهرمان گفت: در حال حاضر با ۴ بازیکن از بازیکنان تیم‌های مختلف مذاکره کردیم که پیوستن تهمینه درگذنی و اسما سعیدی به ذوب آهن قطعی شده. هدف ما این است که برای قهرمانی بجنگیم.

او به خروجی تیم هم اشاره کرد و گفت: خروجی‌های تیم ما، یکی مونا دریس محمودی است که امسال به یکی از تیم‌های لیگ پرتغال می‌رود و آیتک سلامت هم به باریج اسانس کاشان پیوسته است. فرناز ساعی و سمانه سیاوشی هم تیم را ترک کرده اند.

با تجمع ستاره‌ها در سایپا آیا ذوب آهن می‌تواند دوباره تیمی باشد که در واقعیت، برای قهرمانی تلاش کند> به نظر می‌رسد همه چیز به تحرکات در نقل و انتقالات پیش فصل، وابسته است.

محبوبه لطفی درباره بازیکنان ملی پوش ذوب آهن توضیح داد: در حال حاضر ذوب آهن سه بازیکن ملی پوش دارد البته اگر از بازیکنانی که با آن‌ها در حال مذاکره هستیم صرف نظر کنیم. ما همواره تیمی سازنده برای والیبال ایران بوده‌ایم.

سرپرست تیم والیبال بانوان ذوب آهن با بیان این که تمرینات ذوب آهن از اواخر شهریور آغاز شده گفت: ذوب آهن همچون سال پیش با تمام توان و قدرت خودش وارد لیگ برتر می‌شود. تیم ما تیم ریشه دار لیگ برتر است. ما تحت هر شرایطی مدعی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فاطمه عنایت در ذوب آهن می ماند یا به باریج اسانس بازمی گردد گفت: عنایت قطعا در ذوب آهن می ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.