17
روایت آسیب دیدگی که پنهان نگاه داشته شد

تعصب به سبک سهیلا منصوریان | با دست شکسته برای سپاهان مسابقه داد

  • کد خبر : 69947
  • 17 مهر 1400 - 17:46
تعصب به سبک سهیلا منصوریان | با دست شکسته برای سپاهان مسابقه داد
سهیلا منصوریان چهره ویژه لیگ ووشو بانوان بود. او در حالی که دچار شکستی دست شده بود آسیبش را پنهان نگه داشت تا برای سپاهان مسابقه دهد.

به گزارش دختران قهرمان؛ سهیلا منصوریان بازیکن تیم ووشو سپاهان در آخرین مسابقات لیگ ووشو زنان دچار شکستگی دست شد اما شکستگی برای سهیلا معنی نداشت و او برای تیمش به مبارزه پرداخت.

سهیلا منصوریان در گفت‌وگو با دختران قهرمان ، در خصوص لیگ ووشو گفت: امسال با تیم سپاهان قرارداد بستم، در صورتی که تیم دانشگاه آزاد هم مایل بود که برای آن‌ها بازی کنم، اما علاقه بی حدی به اصفهان دارم که دوست داشتم اگر شهری قرار است قهرمان شود، نصف جهان باشد.

او افزود: شهربانو مربی و خواهر بزرگترم مربی تیم ووشو سپاهان نیز هست و این اتفاق  برای من بسیار قشنگ بود  که مربی خودم، مربی سپاهان هم باشد و خوشحالم که این فرصت را داشتم که امسال هم با سپاهان جام را بالای سر ببرم.

بازیکن تیم ووشو سپاهان بیان کرد: در دور اول  لیگ ووشو، کار سختی داشتیم. در اولین بازی مقابل دانشگاه آزاد از ناحیه مچ دست دچار شکستگی شدم و ضربه محکمی به صورت حریف زدم که همزمان دستم تیر کشید و همان لحظه متوجه شدم که برای دستم  اتفاقی افتاده است.

منصوریان ادامه داد: مجبور بودم مسابقه را ادامه دهم. از لحظه اصابت ضربه به دستم تا 10 دقیقه بعد، دستم را از دستکش بیرون نیاوردم، چرا که هر لحظه احساس می‌کردم  دستکشی که خیلی برایم بزرگ بود در دستم در حال تنگ شدن است.

بازیکن تیم ووشو سپاهان خاطرنشان کرد: با همان دست شکسته، بازی دوم را انجام دادم و در بازی سوم دستکش را باز کردم و متوجه شدم که دستم ورم شدیدی دارد. پزشک تشخیص داد که استخوان دستم دچار شکستگی شده و رباط های دستم آسیب‌های جدی دیده اند و کشیدگی بسیاری دارند.

منصوریان ادامه داد: با وجود درد شدید، ترجیح دادم به مسابقات ادامه دهم و هیچ کدام از بازیکنان متوجه شکستگی دست من نشدند. همان شب دستم را آتل کردم و به هتل رفتم، فردا صبح آتل را باز کردم و دستم را محکم بستم و رفتم که با یک دست بازی کنم.

او عنوان کرد: در مسابقات، من یکی از دست هایم را عقب‌تر از صورتم نگه می‌داشتم که مبادا ضربه به دستم بخورد حتی سرپرست تیم از من خواست اگر نمی‌توانم به مسابقات ادامه ندهم، چون شرایطم را درک می‌کردند، اما من به خاطر آن علاقه‌ای که به تیم داشتم به مسابقات ادامه دادم، به خودم گفتم اگر قرار است این دست بشکند راضی هستم برای سپاهان بشکند، و خدا را شکر توانستم در این مسابقات سه بازی را با دست شکسته انجام دهم.

بازیکن تیم ووشو سپاهان اظهار کرد: در بازی آخر فشار زیادی بر روی دستم بود و اگر فیلم‌های بازی را ببینید متوجه می‌شوید که من وقتی به حریف نزدیک می‌شوم یکی از دستانم را به پشت کمرم میبرم که نکند بی‌هوا حریف یا ضربه دستش به دست من برخورد کند.

سهیلاهمچنین گفت: آسیبم آنقدر آسیب شدید بود که حتی داور موقعی که خواست دست من را به عنوان برنده بالا ببرد، نتوانستم فشار دستش را تحمل کنم. خداراشکر که توانستیم قهرمان شویم  و این اتفاق را به همه اصفهانی‌ها و مربی خوبمان شهربانو منصوریان تبریک می‌گویم.

او در رابطه با آخرین وضعیت خود اعلام کرد: در حال حاضر دستم در گچ قرار دارد و به زودی باید گچ را باز و فیزیوتراپی را آغاز کنم، چراکه من نزدیک به یک ماه دیگر مسابقه دارم و اکنون با همین حال تمریناتم را آغاز کردم.

منصوریان در پایان گفت: فعلاً تمرینات پا را بیشتر انجام می‌دهم، چون نمی‌توانم دستم را حرکتی دهم، به علت اینکه فشار بیش از حد به دست آوردم کشیدگی ناشی از ضربه بدتر شده است، هنوز دستم دچار مشکل است، اما چند وقت دیگر گچ را باز می‌کنم و به تمرینات ادامه می‌دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.