14
با پلیمر خلیج فارس قهرمان شد

ریحانه مبینی و آینده روشن پرنده : ضیافت هنوز آغاز نشده

  • کد خبر : 70123
  • 19 مهر 1400 - 15:00
ریحانه مبینی و آینده روشن پرنده : ضیافت هنوز آغاز نشده
ریحانه مبینی، پرنده آران و بیدگل در مسابقات امسال باشگاه‌ها سه بار متوالی در پرش طول قهرمان شد و یک بار هم رکوردشکنی کرد. سرعت پیشرفت او شگفت آور و شادی بخش است.

به گزارش دختران قهرمان؛ پرونده مسابقات دوومیدانی بانوان باشگاه های کشور بسته شد و ریحانه مبینی در ماده پرش طول، سه بار متوالی تیمش پلیمر خلیج فارس را صاحب قهرمانی این ماده کرد.

او یکی از ارکان نخستین قهرمانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات دوومیدانی زنان بود اما نکته ویژه، سرعت رشدی است که در او می بینیم. رکوردشکنی های مدام و پیشرفت محسوس!

مبینی با فاصله در پرش طول، حکمرانی می‌کند و در مرحله دوم مسابقات امسال شش متر و چهل سانتی متر پریده و رکورددار ملی است. رکوردداری که احتمالا مدت های طولانی رکورددار باقی خواهد ماند.

اگر دست تقدیر، برنامه‌ای برای ناامید کردنمان نداشته باشد او کارهای بزرگی خواهد کرد. عصر طلایی او و ضیافت ما حتی هنوز آغاز هم نشده. در مرحله مقدماتی ذوق کردن قرار داریم.

چشم او و ما به بازی های آسیایی هانگ ژو 2022 دوخته شده جایی که نه تنها به حضور بلکه به مدال آوری ریحانه مبینی در چین امیدواریم. اگر این کار را انجام دهد چهره جاودانه ای برای دوومیدانی ایران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.